رویداد ملی گام دوم رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد اسلامی است

هفدهمین جلسه کمیته اجرایی رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در واحد استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هماهنگی کمیته اجرایی رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولین و متولیان برگزاری این رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران امروز در واحد تهران مرکز برگزار شد. در این جلسه دکتر محمودرضا آقامیری؛ رئیس استان تهران دانشگاه آزاد و تمامی روسای واحدهای استانی تهران حضور داشتند و برای هماهنگی در راستای فراهم سازی زیرساخت‌ها و پشتیبانی‌ها در زمان برگزاری رویداد ملی گام دوم با مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دستاندرکاران رویداد به تبادل نظر پرداختند. دکتر آقامیری از آمادگی واحدهای استان تهران برای برگزاری هر چه بهتر رویداد خبر داد و خواهان به میدان آوردن تمام ظرفیت‌های استان در رویداد ملی گام دوم شد تا این رویداد به عنوان یک الگوی فاخر در حوزه علم و فناوری مطرح شود.

همچنین دهقانی فیروزآبادی معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: استقبال از رویداد ملی گام دوم در بین واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بیش از حد تصور ما بود. ۲۰۰۰۰ شرکت کاندیدا داشتیم که در نهایت ۸۳۰۰ شرکت فناور و خلاق از سوی واحدها به سازمان مرکزی معرفی شد. صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز تاکنون ۷۵۷ میلیارد تومان با ده صندوق تفاهمنامه فرصت سرمایه گذاری به امضا رسانده است. در کشور برگزاری چنین رویداد فناورانه‌ای بی سابقه است.

وی همراهی و همکاری واحدهای مختلف استان تهران را بستری برای پرباری هر چه بیشتر این رویداد دانست و تاکید کرد: رویداد ملی گام دوم به مثابه رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد اسلامی است و پس از برگزاری این رویداد می‌توانیم شاهد اتفاقات مهمی برای دانشگاه ازاد اسلامی باشیم.

در ادامه این جلسه عبداله محمدی رئیس کمیته اجرایی رویداد نیز با اشاره به ظرفیت‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بهره گیری از این ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد را خواستار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =