ترین‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز با برتری پرسپولیس برابر پیکان و تساوی استقلال مقابل سپاهان پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بعد از یک ماه تعطیلی به دلیل حضور سپاهان و فولاد خوزستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در روزهای سه شنبه و چهار شنبه پیگیری شد و در مهمترین دیدارها سپاهان و استقلال به تساوی یک بر یک رسیدند.پرسپولیس هم موفق شد با ۲ گل پیکان را شکست دهد و با توجه به تساوی استقلال فاصله خود را با این تیم به ۴ امتیاز کاهش دهد.

نتایج بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال:

    مس رفسنجان ۲ - فجر شهید سپاسی شیراز یک
    نفت مسجد سلیمان یک - تراکتور تبریز یک
    شهر خودرو مشهد یک - صنعت نفت آبادان یک
    سپاهان اصفهان یک - استقلال تهران یک
    هوادار تهران یک - ذوب آهن اصفهان صفر
    آلومینیوم اراک صفر - نساجی مازندران صفر
    فولاد خوزستان یک - گل گهر سیرجان یک
    پرسپولیس تهران ۲ - پیکان صفر

تیم هفته:پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با رقیب دیرینه خود یعنی استقلال در جدول ۶ امتیاز فاصله داشت، امشب موفق شد با پیروزی برابر پیکان فاصله امتیازی خود را با آبی پوشان پایتخت کم کرده و برای رسیدن به قهرمانی هفته‌های آینده با امیدواری بیشتری به مصاف حریفان خود خواهد رفت. پرسپولیس با پیروزی برابر پیکان ۵۳ امتیازی شد و هم چنان در رده دوم جدول قرار دارد.

مربی هفته: رضا عنایتی

رضا عنایتی نخستین تجربه مربیگری خودش را در لیگ برتر با هوادار تجربه می‌کند، اما این مربی تاکنون با هوادار نتایج قابل قبولی کسب کرده است. هوادار در این هفته موفق شد با یک گل ذوب آهن را مغلوب کند تا با ۳۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

بازیکن هفته: حامد پاکدل

حامد پاکدل در دیدار مقابل پیکان به دلیل تنبیه انضباطی مهدی عبدی توسط کادر فنی پرسپولیس فرصت پیدا کرد تا در ترکیب ثابت پرسپولیس باشد. او که از انگیزه بالایی در این دیدار برخوردار بود در دقیقه ۱۶ موفق شد، گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه پیکان کند.

پاکدل در اکثر نبردهای هوایی با بازیکنان نیز با موفقیت عمل کرد تا توانایی‌های خود را به کادر فنی پرسپولیس ثابت کند.

بیشتر بخوانید

سرمربی استقلال: دنبال رکوردشکنی نیستیم / هدفم قهرمانی است

گل هفته: محمد ابراهیم رضازاده (شهر خودرو)

محمد ابراهیم رضازاده، هافبک خلاق تیم شهرخودرو مشهد در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از پشت محوطه جریمه توانست با شوت دروازه نفتی ها را باز کند. شهرخودرو تا دقایق پایانی بازی با تک گل رضا زاده از حریفش پیش بود، اما رضا جبیره بازیکن نفتی ها در دقیقه ۸۴ بازی را به تساوی کشاند.

بازی هفته: پرسپولیس - پیکان

پرسپولیس برای کم کردن فاصله امتیازی خود با استقلال به صورت حتم باید پیکان را شکست می‌داد و به همین دلیل سرخپوشان در دقایق نخست این دیدار حملات زیادی را روی دروازه پیکان ترتیب دادند و در نهایت در دقیقه ۱۶ توسط حامد پاکدل به گل رسیدند.

امید عالیشاه، هافبک سرخ‌های پایتخت در دقیقه ۳۲ توسط داور با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد، اما پرسپولیسی‌ها با یک بازیکن کمتر باز هم روی دروازه پیکان حمله کردند تا در دقیقه ۴۹ علی نعمتی گل دوم این را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =