اخراج الهامی به دلیل رفتار بی‌سابقه!

حرکت جنجالی سرمربی پرحاشیه نساجی برایش گران تمام شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرانجام ساکت الهامی پس از دو بار استعفا و بازگشت به تمرینات، به دلیل رفتار بی سابقه در رختکن نساجی قائمشهر از سمت خود برکنار شد. این در حالی است که محرومیت‌های سنگین چند باره هم باعث تغییر رویه در رفتار این سرمربی پرحاشیه نشد.

الهامی با انجام برخی حرکات که در فوتبال ایران غیر متعارف شناخته شده است، پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در رختکن حرکت عجیب و غیرقابل باوری انجام داد که از فرط زشت بودن قابل بیان نیست.

ساعاتی پس از این اتفاق  باشگاه نساجی مازندران طی اطلاعیه ای از برکناری الهامی خبر داد. در اطلاعیه این باشگاه آمده است:

هیئت مدیره باشگاه ضمن احترام به بیش از یکسال همکاری نزدیک با ساکت الهامی به مرحله قطع همکاری با ایشان رسیده است. در این باره تا این حد بسنده می‌کنیم که مشارالیه پس از دیدار روز گذشته مقابل مس رفسنجان و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است.مسائلی که ذکر مجدد آنها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است.

بنابراین ضمن تشکر از آقای الهامی، خداحافظی چندباره ایشان با بازیکنان و خودداری از برگزاری و برنامه‌ریزی جلسه تمرینی را به منزله استعفای وی قلمداد کرده و با ایشان قطع همکاری می‌شود.

اخبار شنیده شده حکایت از آن دارد که مدیران نساجی برای تقویت تیم خود در فصل آتی لیگ برتر و احتمالا لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارند سکان هدایت این تیم مازندرانی را به امیر قلعه نویی بسپارند و در همین راستا توافقات اولیه نیز با این مربی با تجربه صورت گرفته است.

کد خبر: 1140034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =