حیدری: کمر همت بسته‌اند پشتوانه پرسپولیس را نابود کنند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کمر همت بسته‌اند آکادمی و پشتوانه پرسپولیس را نابود کنند. چند وقت است یک بازیکن از جوانان و امید در تیم بزرگسالان ندیده‌ایم که بیاید خودش را ثابت کند چون اصلاً بازیکنی نداریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سپهر حیدری که یکی از گزینه‌های مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس بود اما در نهایت محسن خلیلی به این عنوان انتخاب شد، در این خصوص گفت: بستگی دارد گزینه را با کدام «ز» بنویسند. همه گزینه‌ها سرکاری بودند. پرسپولیس سالهاست از عدم مدیریت خوب رنج می‌برد. گاهی مدیران خوب هم آمده‌اند ولی کسانی که آمده‌اند جوری کار می‌کنند که (حرفش نیمه تمام می‌ماند)...

بیشتر بخوانید:

ورود پیشکسوتان به پرونده آکادمی پرسپولیس

حیدری که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: من کاری به شخص ندارم. سال گذشته مدیر آکادمی (محسن خلیلی) نتایج خیلی ضعیفی گرفته است. یک جای کار اشتباه بوده. دوباره همان مدیر را نگه می‌داریم در حالی که سابقه آکادمی نداشته است. ایشان بازیکن بزرگ و قابل احترامی بوده است ولی در بحث پایه داریم خیانت می‌کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه انتخاب خلیلی از سوی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به سابقه حضور هر دوی آنها در باشگاه سایپا بر می‌گردد، گفت: اگر قرار بود انتخابشان همین باشد چرا از بقیه برنامه گرفتند؟ مرا از دبی کشاندند تهران و گفتند برنامه ات خوب است. صحبت هم کردیم و گفتند چه برنامه خوبی داری. همان اول گفتم اگر گزینه خود را انتخاب کرده‌اید دیگر با من صحبت نکنید. خلیلی حتی مربیان تیم‌های پایه را انتخاب کرده بود.

حیدری خاطرنشان کرد: من نزدیک به ۱۰ سال است کار آکادمیک می‌کنم. سخت است در باشگاه الوصل آکادمی بزرگ بزنید ولی من هم کار می‌کنم و یاد می‌گیرم. حالا من نه؛ بقیه پیشکسوتان که کار آکادمی کرده بودند. این آقا (خلیلی) حتی سوء استفاده کرده است. او یک مدرسه فوتبال به نام پرسپولیس زده است آن‌هم نه به نام خودش بلکه به نام پرسپولیس. یک مدیر آکادمی نمی‌تواند مدرسه فوتبال به نام پرسپولیس بزند. این را همه می‌دانند.

وی همچنین از حضور مربیان پایه دیگر باشگاه‌ها در تیم‌های پایه پرسپولیس خبر داد و افزود: این بزرگترین توهین به پیشکسوتان پرسپولیس در طول تاریخ است که سرمربی امید و جوانان باشگاه را از پیکان و سایپا می‌آوریم. این فاجعه است. باشگاه پرسپولیس این همه اسطوره دارد. محمد پنجعلی هم حق دارد. این توهین به پیشکسوتان است. به صرف اینکه چون پرسپولیس در رده سنی بزرگسالان قهرمان نشده است می‌خواهند کاری کنند در پایه‌ها قهرمانی بیاورند. برای همین دو مربی از باشگاه‌های دیگر آورده‌اند که هر کدام ۱۰ بازیکن با خودشان بیاورند. پس آن همه بازیکن نونهال باید حذف بشوند که آنها بازیکنان قوی‌تر بیاورند تا نتیجه بگیرند؟ به چه قیمتی؟

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه محال است حتی باشگاه استقلال هم در تیم‌های پایه خود از باشگاه‌های دیگر مربی به خدمت بگیرد، درباره احتمال دادن یک پست جدید به محمد پنجعلی در آکادمی برای ساکت کردن اعتراضاتش تاکید کرد: مگر می‌شود؟ در یک آکادمی باید یک نفر تصمیم گیرنده باشد. یک طرح چیده‌اند تا همه را راضی کنند. یک نفر مدیر آکادمی است و باید تصمیم گیرنده باشد. در حرف‌هایشان به من هم گفتند که شاید بازرس بگذاریم. مگر اداره مالیات است؟ مگر می‌شود به یحیی گل محمدی بگویید شما را می‌گذاریم ولی از این‌طرف یک سرمربی دیگر هم می‌گذاریم؟ به عنوان یک پرسپولیسی وظیفه دارم مردم را مطلع کنم. دنبال پست و مقام نیستم. در تهران و امارات آکادمی دارم و نیاز مالی ندارم. همه اش هم به نام خودم بوده است.

حیدری گفت: بروید ببینید مدارس فوتبال پرسپولیس دست چه کسانی است؟ مگر باشگاه رئال مدرسه فوتبالش را به هرکسی می‌دهد؟ خیلی‌ها اصلاً به باشگاه پرسپولیس اجاره نمی‌دهند و یا اگر هم می‌دهند مبلغ اندکی است. من یک پرسپولیسی «۶ آتشه» هستم. اگر دنبال پست و مقام بودم زودتر این کار را می‌کردم. حرفم را می زنم چون دلم می سوزد. کمر همت بسته‌اند آکادمی و پشتوانه پرسپولیس را نابود کنند. چند وقت است یک بازیکن از جوانان و امید در تیم بزرگسالان ندیده‌ایم که بیاید خودش را ثابت کند چون اصلاً بازیکنی نداریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1140837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =