حضور مهاجم استقلال در بین پدیده‌های جام جهانی ۲۰۲۲

سایت hitc به معرفی پدیده‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخته است که نام امیرحسین حسین‌زاده نیز در آن به چشم می خورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز به نقل از سایت hitc، کاستاریکا با پیروزی یک بر صفر مقابل نیوزلند به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید تا ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها مشخص شوند.

بیشتر بخوانید:

باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات برای باشگاه استقلال

به همین خاطر نگاهی داریم به پدیده‌های جام جهانی قطر:

گروه A

المعز علی با ثبت رکورد خوب در رده ملی یکی از بازیکنانی است که نگاه‌ها به او دوخته شده است. این بازیکن ۲۵ ساله در ۷۶ بازی ملی ۳۶ گل به ثمر رسانده است و  کشورش را به نیمه نهایی جام طلایی ۲۰۲۱ رساند.

بایرون کاستیو تلاش خواهد کرد تا پتانسیل خود را در صحنه جهانی برای اکوادور به نمایش بگذارد. این بازیکن ۲۳ ساله از اولین بازی خود در سال ۲۰۲۱، ۱۰ بازی ملی برای اکوادور انجام داده است.

پاپ گی، هافبک مارسی پس از انجام اولین بازی ملی خود در سال ۲۰۲۱، امیدوار است در گروه A با سنگال خودش را نشان دهد.  

نوآ لانگیکی از ستاره های جوان هلند در این دوره خواهد بود. لوئیس فان خال تا به امروز این بازیکن ۲۳ ساله را در پنج بازی در ترکیب تیمش قرار داده است.  اولین گل او مقابل ولز در خرداد امسال به ثمر رسید.

گروه B

جارود بوون بازیکن ۲۵ ساله در تمام رقابت‌ها ۱۸ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد تا پدیده وستهام لقب گیرد و اکنون امیدوار است که عملکرد خود را در فصل آینده حفظ کند و همچنین یک صندلی در هواپیمای اعزامی انگلیس به جام جهانی قطر را برای خود تضمین کند.

امیرحسین حسین‌زاده پس از اولین حضور در تیم ملی فوتبال ایران، ستاره جوانی است که امیدوار است خودش را در جام جهانی نشان دهد. این هافبک پس از ثبت ۸ گل در ۳۰ بازی برای استقلال در لیگ ایران توانست نامی برای خود دست و پا کند.

اولین جام جهانی در خاورمیانه می تواند برای ژسوس فریرا ستاره دالاس یک جام جهانی به یاد ماندنی باشد. او اسلحه پنهان گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا خواهد بود و تاکنون در ۱۳ بازی ملی، ۷ گل به ثمر رسانده است.

نکو ویلیامز یکی از بازیکنانی بود که در برد ولز مقابل اوکراین نقش مهمی را ایفا کرد. راب پیج امیدوار است که این بازیکن ۲۱ ساله در قطر به همان اندازه سازنده باشد.

گروه C

جولیان آلوارز یکی از بازیکنانی است که در مرحله گروهی جام جهانی برای آرژانتین حتما به میدان خواهد رفت و خیلی ها منتظر درخشش او هستند. منچسترسیتی در سال ۲۰۲۲ برای او ۱۴ میلیون پوند پرداخت کرد.
 
فراس البریکان با عربستان سعودی در قطر تلاش خواهد کرد تا نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. این بازیکن ۲۲ ساله نشان داد که می‌تواند در رده ملی کمک شایانی به عربستان کند. او تاکنون ۴ گل ملی به ثمر رسانده است.

مارسلو فلورس یکی از افرادی است که در تیم ملی مکزیک خیلی به او توجه نشده ولی می تواند در جام جهانی به ستاره کشورش تبدیل شود.   

نیکولا زالوسکی بعد از سال‌های حضورش در رم اکنون به دنبال راهی برای ورود به ترکیب اصلی تیم لهستان است. ژوزه مورینیو پس از اولین بازی خود در سال ۲۰۲۱، این بازیکن ۲۰ ساله را در فینال لیگ کنفرانس به زمین فرستاد.

گروه D

ویلیام سالیبا پدیده تیتم ملی فرانسه است. او نمایش فوق العاده ای در مارسی داشت جایی که این بازیکن ۲۱ ساله ستاره تیمش در این فصل بود.

راسموس کریستنسن تنها بازیکن دانمارکی است که کسپر هولمند از سال ۲۰۲۰ برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرده است. این بازیکن ۲۴ ساله اخیرا به لیدزیونایتد پیوسته است.

هانیبال مجبری در ژوئن ۲۰۲۱ اولین بازی خود را برای تونس انجام داد اما در منچستریونایتد تاکنون ۱۶ بازی انجام داده است. او تحت هدایت رالف رانگنیک به تیم اصلی یونایتد رسید.

ناتانیل اتکینسون ۲۳ ساله اولین بازی خود با استرالیا را در ماه مارس انجام داد و حالا در رویای جام جهانی است.

گروه E

گاوی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ستاره حتی در ۱۷ سالگی است. او می‌تواند یکی از ستاره های جوان جام لقب گیرد. او جوان‌ترین بازیکن تاریخ است که برای اسپانیا گلزنی کرده است.

جمال موسیالا نیز در حال تبدیل شدن به یک بازیکن محوری در آلمان است. این هافبک در بایرن مونیخ ۱۵ گل و ۷ پاس گل به ثمر رسانده است.

کائورو میتوما در ۲۵ سالگی پدیده تیم ملی ژاپن است که در رده باشگاهی نیز ردخشش خوبی داشته است.

دنیل چاکون را نیز باید در زمره پدیده های کاستاریکا برای جام جهانی قطر دانست.

گروه F

لوئیس اوپندا در لیگ ملت ها مقابل لهستان درخشش خوبی داشت و گلزنی کرد. این بازیکن ۲۲ ساله به خاطر به ثمر رساندن ۲۳ گل در ۴۹ بازی در فصل  جاری احتمالا پدیده شیاطین سرخ خواهد بود.

تاجون بوکانن ۲۳ ساله  در ژوئن گذشته اولین بازی خود را برای کانادا انجام داد و در ۲۴ بازی ۴ گل و ۶ پاس گل به ثبت رساند.

عزالدین اوناهی یکی از پدیده‌های مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. این بازیکن ۲۲ ساله تاکنون دو گل  در ۷ بازی ملی زده است.

برنا سوسا یکی از آینده دارترین مدافعان چپ بوندسلیگاست. این بازیکن ۲۴ ساله عضو ثابت تیم ملی کرواسی است.

گروه G

گابریل مارتینلی برزیلی در حال حاضر یک ستاره در آرسنال است، این بازیکن ۲۰ ساله یکی از بازیکنانی است که در جام جهانی می تواند روی او حساب کرد.  

الکسا ترزیچ همچنان در تلاش است تا خود را به دراگان استویکوویچ در تیم ملی صربستان نشان دهد و همچون فیورنتینا در تیم ملی نیز بدرخشد.

جردن لوتومبا اولین بازی ملی خود را برای سوئیس در اکتبر ۲۰۲۰ انجام داد.  مدافع راست نیس تنها ۷ بازی ملی انجام داده است.

در مورد کامرون، کریستوفر ووه را باید به عنوان یک ستاره جوان به یاد داشت. این بازیکن ۲۰ ساله در لنس درخشید و حالا باید منتظر درخشش او در قطر بود.

گروه H

ویتینیا یکی از ستارگان جوان پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. این بازیکن ۲۲ ساله اولین بازی خود در پرتغال در جریان پیروزی  کشورش مقابل مقدونیه شمالی در ماه مارس امسال تجربه کرد.

ادموند آدو اولین بازی خود در غنا را در ماه نوامبر انجام داد و اتو آدو اکنون به هافبک اف سی شریف تکیه خواهد کرد. این بازیکن ۲۲ ساله است.

منچستریونایتد در اکتبر ۲۰۲۰ در سن ۱۹ سالگی برای به خدمت گرفتن فاکوندو پلیستری ۹ میلیون پوند به پنارول اروگوئه پرداخت کرد. این وینگر بعداً به صورت قرضی به دپورتیوو آلاوس پیوست و اولین بازی خود در اروگوئه را در ژانویه انجام داد.

وویونگ جئونگ برای کره جنوبی در سطوح زیر ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ سال بازی کرده است و اکنون حرفه بزرگسالی خود را آغاز می کند. مهاجم ۲۰ ساله فرایبورگ در ماه مارس گذشته برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد و دو گل در ۶ بازی ملی به ثمر رساند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1144550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =