نیمار و رونالدو همبازی می‌شوند؟

دو بازیکن پیشین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید ممکن است فصل آینده همبازی شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه‌های مختلف اروپایی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری در پی تقویت تیم‌های خود برای فصل 23-2022 هستند و در این بین یوونتوس هم تلاش دارد تا در چند بخش تیمش را تقویت کند که خط حمله یکی از آنهاست. شایعاتی حالا در رسانه‌های ایتالیایی در حال انتشار است که اگر شکل واقعیت به خود بگیرد باید آن را بمب نقل‌وانتقالاتی تابستانی نامید و آن احتمال همبازی شدن نیمار و کریستیانو رونالدو است.

اخیراً تصاویری از ماسیمیلیانو آلگری و لوئیس کامپوس مدیر فنی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن منتشر شد که شائبه جدایی این مربی ایتالیایی از یوونتوس و احتمال پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن را مطرح کرد اما ظاهراً ملاقات این دو برسر موضوع دیگری بوده است. بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا؛ کامپوس در ملاقاتی که با آلگری داشته نیمار را به باشگاه یوونتوس پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید:

رانگنیک: رونالدو به اندازه کافی در پرسینگ و توپگیری به تیم کمک نمی‌کند

نیمار در پاری‌سن‌ژرمن به ازای هر فصل دستمزدی 30 میلیون یورویی دریافت می‌کند، این در حالی است که مدیران باشگاه یوونتوس حاضر به تمدید قرارداد پائولو دیبالا نشدند که 10 میلیون یورو در سال دستمزد می‌گرفت. با این حال سناریوی انتقال قرضی نیمار به یوونتوس مطرح است، این در حالی است که گفته می‌شود یکی از شروط امباپه برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن، کنار گذاشتن این مهاجم برزیلی از PSG بوده است.

نیمار 30 ساله تابستان 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا و به پای‌سن‌ژرمن پیوست و تاکنون در 144 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 105 گل‌زده و 76 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. او تا سال 2025 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد.

«کالچو مرکاتو» همچنین از احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به یوونتوس خبر داد. بر اساس این گزارش؛ ژرژ مندز مدیر برنامه‌های این فوق‌ستاره پرتغالی با مدیران یوونتوس تماس گرفته و اعلام کرده برنده پنج توپ طلا از ترک یووه پشیمان است و مایل است به جمع راه‌راه‌پوشان تورین بازگردد و با این تیم در لیگ قهرمانان بازی کند. گفته می‌شود رونالدوی 37 ساله برای بازگشت به یوونتوس حتی حاضر است دستمزدش را کاهش دهد.

رونالدو که تابستان گذشته به حضور سه ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، در اولین فصل از دومین دوره حضورش در این تیم انگلیسی، 24 گل در 39 بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.  او یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1145039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =