ادامه این روند برای استقلال نگران کننده است

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه وضعیت این تیم نگران کننده شده و کسی هم پاسخگو نیست، گفت: مشخص نیست در استقلال به جای سرمربی چه کسی بازیکن جذب می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمدرضا شکورزاده در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: هنوز وضعیت کلی بازیکنان فصل پیش مشخص نیست و با وجود تلاش هایی که صورت گرفته تکلیف شاکله تیم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید

شانس صعود نکونام در آسیا افزایش یافت

شکورزاده در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی لازم است که استقلال در فصل پیش رو موفق عمل کند، گفت: اگر سرمربی استقلال می‌خواهد لیگ امسال را با موفقیت به پایان برساند ابتدا باید حاشیه‌ها را از اطراف تیم دور کند کاری که فصل گذشته صورت گرفت و استقلال به قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: آرامش یکی از دلایل موفقیت تیم خواهد بود ضمن اینکه ارتباط خوب بین مسئولان، کادر فنی و بازیکنان می‌تواند تأثیرگذار باشد. اساسی‌ترین فاکتور رابطه صمیمانه بین کادر فنی و بازیکنان است که این می‌تواند به سرمربی تیم کمک بسیاری کند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: البته نباید از حمایت هواداران هم به سادگی بگذریم، فصل گذشته در هر شرایطی هواداران از تیم حمایت کردند و این موضوع توانست کمک شایانی به استقلال کند. بنابراین لازم است یک وحدت و ارتباط صمیمانه در مجموعه استقلال برقرار شود تا این تیم بتواند فصل موفقی را شروع کند و به پایان برساند.

وی در مورد نگرانی هواداران استقلال از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه هم گفت: متأسفانه اکثر تیم‌ها بازیکنان خوب را جذب کرده و یا در حال جذب آنها هستند اما در استقلال خبری نیست، سکوت خبری مدیرعامل استقلال باعث نگرانی هواداران، پیشکسوتان و همه آنهایی که وضعیت استقلال را دنبال می‌کنند شده است. امیدوارم سردار آجورلو هر چه زودتر از طریق رسانه معتبر باشگاه با هواداران صحبت کند و به آنها بگوید جذب بازیکنان و یا حفظ نفرات سال گذشته تا کجا پیش رفته است. هواداران نگران است و این سکوت خبری نگرانی آنها را بیشتر کرده است.

شکورزاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر شاکله فصل گذشته حفظ شود استقلال می‌تواند با جذب چند بازیکن و رفع نقاط ضعفش همانند سال گذشته پرقدرت ظاهر شود. اما اگر با این شرایط پیش برویم استقلال فصل نگران کننده و پردردسری را در پیش خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1145892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =