بورس صعودی ماند /  رشد ۳ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس امروز با صعود ۳ هزار و ۹۱۲ واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۵۱۱ هزار واحد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز سه شنبه (۱۴ تیر) شاخص کل بورس با رشد ۱۲۸ واحدی آغاز به کار کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۲۸۵ واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی بورس ۱۴ تیر ۱۴۰۱

صف خرید و فروش سهام در ۱۴ تیر

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴۴۵ واحدی در اتفاع یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۶۰۲ واحدی قرار گرفت.

امروز سه شنبه (۱۴ تیر) شاخص کل بورس با رشد ۱۲۸ واحدی آغاز به کار کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۲۸۵ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴۴۵ واحدی در اتفاع یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۶۰۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۶۱ واحدی در ارتفاع ۴۲۰ هزار و ۸۱۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، بوعلی و شستا بیشترین تاثیر  را بر شاخص بورس داشته اند. سه نماد فاذر، سآبیک و وآذر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس با اُفت ۱۳ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۲۲۶ واحدی قرار گرفت. آریا، فغدیر و سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته اند.

دی، ددانا و سمگا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس هستند. در این لحظات ۵۷ نماد در صف خرید و ۳۶ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس ۳ هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۳ هزار و ۹۱۵ واحد در تراز یک میلیون و ۵۱۱ هزار و ۷۲ واحدی قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۲۴ واحد در تراز ۴۲۰ هزار و ۹۷۶ واحدی ایستاد.

سه نماد فولاد، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شپنا، سآبیک و شبندر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۹ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۲۲۰ هزار واحدی قرار گرفت. شپنا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نمادهای خاورح، دی و فاذر متعلق است. همچنین از میان ۷۱۷ نماد، ۸۶ نماد در صف خرید و ۴۶ نماد در صف فروش قرار دارد.

 رشد ۳ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس امروز با صعود ۳ هزار و ۹۱۲ واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۵۱۱ هزار واحد رسید.

کد خبر: 1146619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =