پایان آواربرداری روستاهای زلزله‌زده تا یکماه آینده / ۴۰۰ خانواده آسیب دیده‌اند

معاون قرارگاه مدینه منوره گفت: سرعت آوار برداری شکل منظمی پیدا کرده و تلاش بر این است که حداکثر ظرف یکماه آوار برداری به پایان برسد.

اسکندری معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار اعزامی ایسکانیوز به مناطق زلزله زده هرمزگان درباره مسئولیت های این قرارگاه در روستاهای تخریب شده، اظهار کرد: برابر تقسیم کاری که انجام شده دو روستای سایه خوش و بورک خسلیم بر عهده  سپاه پاسداران استان و نیروی دریایی و ۱۴ روستای سمت دژگان که پراکندگی بیشتری دارد، بر عهده نیروی زمینی قرارگاه مدینه منوره است.

بیشتر بخوانید:

نظارت بنیاد مسکن بر ارائه تسهیلات / مسکن ۸۵ متری به هر خانوار زلزله‌زده داده می‌شود

وی افزود: سرعت کار به خوبی در حال پیشرفت خواهد بود. موکت و اقلام ضروری توزیع شده است و  سه وعده غذایی به صورت مرتب بین مردم توزیع می شود. در حال حاضر منتظر اولین کانکس ها هستیم که وارد منطقه شود.

زلزله

اسکندری درباره میزان تخریب روستاهای زلزله زده، گفت: ۵ روستا ۸۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده است.  بقیه روستاها نیز تا ۳۰ درصد آسیب دیده اند؛ حدود ۴۰۰ خانواده بر اثر این حادثه آسیب دیدند.

وی درباره مدت زمان پایان آواربرداری بیان کرد: سرعت آوار برداری شکل منظمی پیدا کرده و تلاش بر این است که حداکثر ظرف یکماه آوار برداری به پایان برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =