طرح دولت برای حمایت از افزایش قدرت خرید بازنشستگان

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: طرحهایی از جمله طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان اجرا شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمود مرتضایی فرد در هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تگریم بازنشستگان و در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی که در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، اظهار کرد: در این دوسال اخیر همایش به صورت مجازی برگزار شد و به همین سبب حال و هوای امروز را شاهد نبودیم.

وی افزود: در ایام دهه ولایت نیز این جشنواره با حضور 4 هزار نفر از بازنشستگان در هشت رشته در مجموعه های ورزشی و خانه های امید در سطح استان های مختلف برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

حقوق بازنشستگان وزارت بهداشت افزایش داشت

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به همایش پیاده روی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در این پیاده روی که به صورت سراسری در سطح کشور برگزار شد و جوایزی به بازنشستگان اهدا شد.

مرتضایی فرد با اشاره به به مسئولیت اجتماعی این صندوق اشاره کرد و عنوان کرد: در این صندوق این مسئله به یک اصل اساسی تبدیل شده و همه مدیران و معاونین بخشی از انرژی خود را در این مسیر هدایت می کنند و علاوه بر پرداخت حقوق به مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه می کنند.

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به طرح‌های حمایتی این صندوق اشاره کرد و گفت: طرحهایی از جمله طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان اجرا شده که در این طرح مبلغی در حقوق بازنشستگان شارژ شده و آنها می توانند با مراجعه به فروشگاه های مورد نظر کالاهای مورد نیاز خودر را به صورت تخفیفی و اقساطی خریداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =