صدا و سیما مانع بازیگر شدن مجری‌ها / با تغییر مدیران برنامه‌ها تعلیق می‌شوند

مجری برنامه صبح پارسی گفت: مسئولان صدا و سیما می‌گویند که مجری باید فقط اجرا کند و بازیگر هم فقط در فیلم بازی کند، اما من معتقدم که باید به افراد فرصت داده شود تا استعدادهای خود را نشان دهند.

کیمیا گیلانی بازیگر و مجری در تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت‌های این روزهای خود اظهار کرد: در حال حاضر، در شبکه جام جم برنامه زنده صبحگاهی صبح پارسی را اجرا می‌کنم و اخیرا در سریال داستان یک شهر در شبکه پنج بازی داشتم که به پایان رسید، همچنین چندی پیش یک مسابقه زنده تلفنی در شبکه دو سیما را اجرا می‌کردم، اما از آنجایی که با تغییر مدیران، برنامه‌ها نیز به حالت تعلیق در می‌آیند این برنامه نیز با چنین وضعیتی روبرو شده است و ما منتظریم ببینیم که چه پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید:

سریال‌هایی که آخر و عاقبت ندارند! / بازی «توقیف» در شبکه نمایش خانگی چه زمانی پایان می‌یابد؟ + فیلم

وی در پاسخ به این سوال که شما هم سابقه بازی دارید و هم اجرا کدامیک را ترجیح می‌دهید، گفت: در حال حاضر همه کارها میان رشته‌ای است و یک فرد هم می‌تواند بازیگر باشد، هم مجری، هم نویسنده و هم خواننده.

بازیگر سریال داستان یک شهر ادامه داد: در گذشته خیلی‌ها نسبت به این مسئله زاویه می‌گرفتند و عنوان می‌کردند که نباید در رشته‌های گوناگون فعالیت داشت اما من معتقدم که می‌توان در همه زمینه‌ها فعالیت کرد.

گیلانی افزود: گاهی اتفاق می‌افتد که برخی افراد فقط در یک زمینه خاص موفق عمل می‌کنند اما این مسئله در مورد همه صدق نمی‌کند و می‌توان در زمینه‌های گوناگون عملکرد خوبی داشت. به نظر من هر کسی در هر زمینه‌ای خوب عمل می‌کند تا زمانی که مخاطب او را بپذیرد می‌تواند فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه کار اجرا و بازیگری از هم دور نیستند، گفت: بازیگران در فیلم‌ها شخصیت‌های مختلف را بازی می‌کنند و مجریان نیز در کار اجرا بسته به ژانر اجرایی که انتخاب می‌کنند یک کاراکتر را انتخاب کرده و دقیقا آن را بازی می‌کنند و من در حال حاضر نمی‌توانم بین این دو کار یکی را انتخاب کنم.

وی افزود: برخی نسبت به این موضوع گارد می‌گیرند که یکی از این گاردها از جانب خود سازمان است و مسئولان می‌گویند که مجری باید فقط اجرا کند و بازیگر هم فقط در فیلم بازی کند، اما به نظر من این کار اشتباه است و باید به افراد فرصت داده شود تا استعدادهای خود را نشان دهند.

مجری برنامه صبح پارسی در پایان اذعان کرد: من ترجیح می‌دهم کاری را که دوست دارم و فکر می‌کنم درست است انجام دهم تا در آینده پشیمان نشوم چون باور دارم بیشتر پشیمانی‌ها به دلیل کارهایی است که انجام نشده تا کارهایی که انجام شده به همین خاطر گاردها برایم اهمیت ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =