درخشش علیرضا جهانبخش در لیگ اروپا

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی که از ابتدا در ترکیب فاینورد حضور داشت، شب درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست گل‌های اول و چهارم تیمش را در دقایق ۹ و ۴۱ به ثمر برساند.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم فوتبال فاینورد شب گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان تیم اشتروم گراتس اتریش بود که این بازی با نتیجه پرگل ۶ بر صفر به سود فاینورد تمام شد.

بیشتر بخوانید

۵ بازیکن خطرناک ایران از نگاه سایت انگلیسی کدامند؟

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی که از ابتدا در ترکیب فاینورد حضور داشت، شب درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست گل‌های اول و چهارم تیمش را در دقایق ۹ و ۴۱ به ثمر برساند.

این بازیکن حتی یک گل دیگر هم به ثمر رساند که از سوی داور مردود اعلام شد. جهانبخش با این عملکرد، بازگشت با شکوهی بعد از یک دوره افت و خیز در فاینورد داشت و در صدرنشینی فاینورد در گروه F لیگ اروپا نقش کلیدی بازی کرد.

اظهارات جهانبخش بعد از درخشش در لیگ اروپا: در مسیر خوبی هستم

جهانبخش بعد از پایان این مسابقه، تاکید کرد که در حال حاضر در مسیر خوب و درستی در فاینورد قرار دارد. وی گفت: برای اینکه بازی به بازی بهتر بشوم نیاز بود که آماده سازی های لازم را پشت سر بگذارم. مسابقات اخیر همگی برایم خوب انجام شد.

وی گفت: در این شرایط از سوی مربیان، هواداران و هم تیمی‌ها اعتماد به نفس بیشتری می‌گیرم تا به تیم کمک کنم.

بازیکن ایرانی همچنین اذعان کرد که گل او که از سوی داور مردود اعلام شد، بعد از بازبینی در VAR به درستی مردود شده است.

جهانبخش بعد از این مسابقه یکی از دو بازیکن فاینورد بود که بالاترین نمره را از سوی سایت vi دریافت کرد. این سایت به جهانبخش و «دیلروسون» دیگر بازیکن فاینورد نمره ۸ داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1153802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =