نتایج نهایی هفته هفتم لیگ برتر|  شکست پرسپولیس در مقابل تراکتور

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۸:۰۳  امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این مسابقه ابتدا قرار بود ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شود اما به دلیل مشکل نورافکن‌های ورزشگاه آزادی، ۳۳ دقیقه به تاخیر افتاد و در نهایت این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان قربان بردیف پایان یافت.

تراکتور که آخرین بار در دیدار رفت لیگ نوزدهم با گل احسان حاج‌صفی مقابل پرسپولیس به برتری رسیده بود پس از ۱۱۳۰ روز برابر این تیم برنده شد. تبریزی‌ها با کسب سومین برد متوالی خود ۱۱ امتیازی شده و در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

همچنین شاگردان یحیی گل محمدی نیز با متحمل شدن اولین باخت فصل خود ۱۴ امتیازی مانده و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال، صدر جدول را حفظ کرد.

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و علیرضا ایلدروم

کارت زرد: علی نعمتی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس/ ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، ریکاردو آلوز، محمد حسینی و محمدرضا اخباری از تراکتور

کارت قرمز: -

گل:‌ محمد عباس‌زاده(۷۵) برای تراکتور

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی(۶۱- وحید امیری) سینا اسدبیگی(۷۸- مهدی عبدی) میلاد سرلک(۲+۹۰- وحدت هنانوف) سروش رفیعی(۶۱- محمد عمری) سعید صادقی، یورگن لوکادیا و مهدی ترابی(۲+۹۰- سیامک نعمتی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو(۸۱- صفا هادی) مهدی هاشم‌نژاد(۶۵- محمد قنبری) و محمد عباس‌زاده(۵+۹۰- محمدرضا عباسی)

سرمربی: قربان بردیف

دقایق حساس

دقیقه ۱

مهدی هاشم‌نژاد توپ را پشت دفاع چپ پرسپولیس ارسال کرد اما ضربه گوستاوو از کنار دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه ۷

همکاری گوستاوو و هاشم نژاد این بار با ضربه مهاجم جوان تراکتور همراه شد اما بیرانوند با دست راست خود و واکنشی تماشایی این شوت را دفع کرد.

دقیقه ۲۹

ضربه فنی سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه اخباری راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰

ضربه سنگین رضا اسدی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را بیرانوند از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۱

شوت روی پا و محکم ابوالفضل رزاق‌پور پس از دفع توپ مدافعان پرسپولیس در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۳۸

هادی محمدی با دفع ناقص توپ، دانیال اسماعیلی فر را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما ضربه دفاع راست پرسپولیس با اختلاف زیاد از کنار دروازه تراکتور خارج شد.

دقیقه ۴۱

ارسال اوت بلند رزاق‌پور با تاثیرگذاری اسدی به محمد آقاجان‌پور رسید اما ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۴۴

بیرانوند این بار شوت کم قدرت عباس‌زاده را مهار کرد.

دقیقه ۴۸

شوت بی‌دقت عباس زاده این بار با اختلاف زیاد از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۵۵

مهدی ترابی با استفاده از فرصت بیرون آمدن اخباری از دروازه قصد داشت از میانه زمین گلزنی کند اما ضربه اش از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۶

محمد آقاجان‌پور با ضربه پای چپ محکم و بی‌دقت خود توپ را به بالای دروازه بیرانوند فرستاد.

دقیقه ۵۸

روی پاس عالی سروش رفیعی توپ در بین مدافعان تراکتور به سعید صادقی رسید و پاس رو به بیرون او هم دانیال اسماعیلی‌فر را در موقعیت طلایی گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن از مقابل دروازه با واکنش تماشایی اخباری به کرنر رفت.

دقیقه ۶۰

پس از دفع اوت بلند رزاق‌پور، بازیکن تراکتور توپ را روی سر گوستاوو فرستاد اما ضربه این بازیکن پرتغالی از بالای دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه ۶۳

در یکی از بهترین فرصت‌های تراکتور مهدی هاشم‌نژاد با سر توپ زدن اسدبیگی را از سد راه برداشت اما ضربه وی پس از برخورد به پورعلی‌گنجی به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴

گوستاوو این بار با ضربه سر توپ را به عباس‌زاده رساند و این مهاجم نیز با یک ضربه چکشی توپ را به تیر افقی دروازه بیرانوند زد.

دقیقه ۷۰

مهدی ترابی با پاس در عمق لوکادیا را در موقعیت تک به تک قرار داد اما پس از برخورد ضربه او به تیر عمودی سمت راست دروازه اخباری، محمد حسینی هم ضربه محمد عمری را در ریباند دفع کرد.

دقیقه ۷۳

شوت از راه دور سعید صادقی با اختلاف زیاد از کنار دروازه تراکتور بیرون رفت.

دقیقه ۷۵

ریکاردو آلوز باز هم یک پاس گل ارسال کرد . او این بار محمد عباس زاده را در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار داد و در شرایطی که بیرانوند ضربه اول مهاجم تراکتور را دفع کرد، در ریباند مغلوب این بازیکن شد تا به این شکل گل اول شاگردان بردیف به ثمر برسد. عباس‌زاده پس از این گل به سمت دوربین‌های عکاسان رفت و لوگوی تراکتور را بوسید.

دقیقه ۸۵

بنیادی‌فر در صحنه‌ای مشکوک برخورد محمد حسینی با مهدی عبدی را پنالتی اعلام کرد که این موضوع با اعتراض شدید محمدرضا اخباری، بازیکنان تراکتور و قربان بردیف به داور همراه شد.

دقیقه ۸۸

محمدرضا اخباری با شیرجه به سمت چپ خود پنالتی مهدی ترابی را مهار کرد تا با درخشش خود زمینه ساز برد تیمش شود.

دقیقه ۶+۹۰

ضربه سر ولسیانی با اختلاف کمی از کنار دروازه  تراکتور بیرون رفت.

پایان پیام/

انتهای پیام/

کد خبر: 1155205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =