کارگروهی در مجلس برای بررسی راه‌های مقابله با اقدامات مخرب در فضای مجازی تشکیل می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل کارگروهی در این کمیسیون برای بررسی راه هایی مقابله با اقدامات مخرب در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اشاره به نقش فضای مجازی در اتفاقات اخیر، اظهار داشت: شاهد بودیم که آشوب طلبان و اغتشاشگران از فضای کسب و کار مردم سوءاستفاده کردند و در فضای مجازی مشغول به فتنه انگیزی بودند.

بیشتر بخوانید:

متناسب‌سازی حقوق‌ شاغلان و بازنشستگان تا قبل از پایان سال

وی افزود: در این فضا برخی از اراذل و اوباش و افراد ضد ایران و ایرانی مشغول آموزش نحوه ساخت کوکتل مولوتف و اقدامات ضد امنیتی بودند و سعی داشتند از طریق فضای مجازی آشوب ها و اغتشاشات را سازماندهی کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همچنین در این ایام شاهد فتنه انگیزی شبکه های فارسی زبان بیگانه بودیم و از هر طریقی سعی داشتند که فضای کشور و جامعه را ملتهب کنند که قرار شد مجلس به این موضوع نیز ورود کند و از راه های مختلف این شبکه های بیگانه را مجازات کند.

منتظری تصریح کرد: قرار است در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یک کارگروهی تشکیل شود تا راه هایی برای مقابله با اقدامات مخرب در فضای مجازی بررسی شود تا فضای کسب و کار مردم در این فضا سالم و آکنده از هر نوع آلودگی شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1155471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      کشور هیچ خیری از نمایندگان ندیده که این دومیش باشه پس دست به آبرو نزنید که چشم هم کور میکنید اگر قراره کاری بشه بدید دست سپاهیان عزیز هر چند کارشان این نیست ولی پاکترین افراد صدیق اینها هستن نمایندگان محترم لطفا منافع خود و رای خود را در نظر بگیرید مردم دیگه کی هستن