راه اندازی پویش تحریم کالاهای اماراتی در یمن

فعالان شبکه‌های اجتماعی در یمن پویش جدیدی را در خصوص تحریم کالاهای اماراتی راه‌اندازی کردند.

 به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، فعالان شبکه‌های اجتماعی در یمن هشتگی تحت عنوان «مقاطعة ـ المنتجات ـ الإماراتیة» را در اعتراض به مشارکت امارات در تجاوزات سعودی-آمریکایی علیه کشورشان و نیز سازش این کشور با رژیم صهیونیست راه‌اندازی کردند.

این فعالان اجتماعی خواستار تحریم جدی کالاهای اماراتی و همبستگی بیشتر یمنی‌ها برای موفقیت این پویش شدند.

در همین ارتباط «أنیس منصور» نویسنده یمنی در حساب توئیتری خود نوشت: «پول‌هایی که برای خرید کالاهای اماراتی پرداخت می‌کنید، برای حمایت اقتصادی اسرائیل، کشتار و آواره کردن ملت یمن، زندان‌های سری و تشکیل باندهایی برای ترور انسانیت، آزادی و حاکمیت یمن استفاده می‌شود».

بیشتر بخوانید:

ائتلاف متجاوز سعودی، پس از رژه بزرگ صنعا عقب‌نشینی کرد

حساب «هاشتاق الیمن» نوشت که خشم افکار عمومی یمن از امارات بایستی در تحریم کالاهای این کشور منعکس شود، شایسته نیست که یک یمنی آزاده ببیند که امارات کشورش را نابود و اموالش را غارت می‌کند و فرد یمنی با خرید کالاهای اماراتی از آن حمایت کند.

حساب توئیتری «أسیر الصمت» نیز نوشت: «هر کجا کودتا یا توطئه و تروریسمی هست باید به دنبال ردپای امارات بود، هر جا یک حزب مخالف اسلام هست ابوظبی از آن حمایت می‌کند و هر کجا حمله‌ای غربی علیه یک کشور مسلمان و تحریک علیه اسلام و مسلمانان دیدی باز هم پای ابوظبی در میان است بنابراین بایستی کالاهای اماراتی را تحریم کرد».

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1155496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =