زارع‌پور: برنامه‌ای برای فیلترینگ اینستاگرام نداشتیم

وزیر ارتباطات در خصوص فیلترینگ اینستاگرام، گفت: در شرایط عادی برای فیلترینگ اینستاگرام برنامه‌ای نداشتیم، ولی با توجه به اینکه این پلتفرم‌ها به قواعد پایبند نبودند، تصمیم‌گیری با مراجع دیصلاح است و در سیاست‌ها تجدیدنظر شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در پی محدودیت‌هایی که در خصوص اینترنت ایجاد شده بود، بسیاری از کسب و کارهایی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کردند، دچار مشکل شدند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات زارع‌پور درباره زمان پایان فلیترینگ اینستاگرام و واتساپ

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم افتتاح سایت مرکز کنترل، عملیات و بهره‌برداری از ماهوارهای سنجشی ایران به نام «خیام» در جمع خبرنگاران، درباره جبران خسارت وارده به کسب و کارها، اظهار کرد: تعامل خوبی با وزارت امور اقتصادی و دارایی در این خصوص ایجاد شده است.

وی افزود: ما یک برنامه برای کسب و کارهایی که به پلتفرم‌هایی داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفته‌ایم و با کمک وزارت اقتصاد یک بسته حمایتی مانند معافیت مالیاتی و تسهیلاتی از این قبیل، برای آنها پیش‌بینی شده است.

وزیر ارتباطات در خصوص اخباری که در مورد برخی کسب و کار از جمله دیجی‌کالا منتشر شده است، نیز گفت: این مسائل را باید حل کنیم.

زارع‌پور همچنین در خصوص فیلترینگ اینستاگرام، اعلام کرد: در شرایط عادی برای فیلترینگ اینستاگرام برنامه‌ای نداشتیم، ولی با توجه به اینکه این پلتفرم‌ها به قواعد پایبند نبودند، تصمیم‌گیری با مراجع دیصلاح است و در سیاست‌ها تجدیدنظر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =