پژمانفر: دشمن زمانیکه به بن‌بست می‌رسد سراغ ترور می‌رود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دشمنان تا در مقابل جمهوری اسلامی ایران استیصال پیدا می‌کنند و به بن بست می‌رسند، در کشور ما دست به جنایت‌هایی چون ترور می‌زنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، در واکنش به حادثه تروریستی شیراز، اظهار داشت: جریان استکبار از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مواجهه با انقلاب اسلامی خشونت‌های مختلفی داشته است. آنان حوادث تلخی را به کشور ما تحمیل و در مقاطع مختلف ترور مسئولان و مردم بی‌گناه ما را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

کرباسچی: کار کردن رسانه‌ها در فضای امنیتی آسان نیست

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دارد، گفت: هرگاه دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران استیصال پیدا می‌کنند و به بن بست می‌رسند، دست به این جنایت‌ها می‌زنند و به خیال باطل خود تصور می‌کنند که با ترور و ایجاد فضای رعب و وحشت می‌توانند به اهداف خود برسند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) به دشمنان می‌گوئیم بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان در حوادث اخیر ایران امید داشتند که مردم ما در مقابل نظام بایستند، اما قاطبه مردم ما در زبان و عمل نشان دادند که به انقلاب اسلامی پایبند هستند.

پژمانفر اظهار داشت: ممکن است مردم ما گاهی اوقات گلایه‌های به حقی در موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشند که باید ریشه این گلایه‌ها برطرف شود و مسائل و حرف‌های منطقی مردم شنیده شود.

وی تاکید کرد: مردم و به ویژه جوانان ما بدانند که راه پیگیری و برطرف شدن مشکلات جامعه، آن مسیری نیست که دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند. دشمنان به دنبال آن هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران به کل نابود شود و به دست جریان استکبار بیفتد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1157918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =