انصراف توییتر از برچسب رسمی برای کاربران معروف

توییتر اختصاص برچسب رسمی برای بعضی از حساب‌های برجسته را اعلام و سپس سریعا این برنامه را لغو کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ایلان ماسک، مالک جدید و مدیرعامل توییتر پس از اعلام لغو این برنامه، در توییتی نوشت: لطفا توجه داشته باشید که توییتر در ماه‌های آینده کارهای احمقانه زیادی انجام خواهد کرد. ما آنچه که کار می‌کند را حفظ خواهیم کرد و آنچه موثر نیست را تغییر می‌دهیم.

قرار بود برچسب رسمی برای مقامات دولتی، کسب و کارها، سازمان‌های رسانه‌ای بزرگ و بعضی از شخصیت‌های عمومی استفاده شود. کاربران توییتر ظاهر شدن یک باره این برچسب در حساب‌های زیادی را مشاهده کرده بودند که باعث سردرگمی برخی از آنها شده بود و بعضی می‌گفتند مثل زیرشاخه علامت تیک آبی فعلی است.

ماسک که مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا هم است، ماه میلادی گذشته توییتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد و بلافاصله انجام تغییرات گسترده در این شبکه اجتماعی را آغاز کرد. مالک جدید توییتر پس از اخراج مدیران ارشد توییتر، هفته گذشته تقریبا نیمی از کارمندان این شرکت را هم اخراج کرد؛ هر چند از بعضی از آنها خواسته است به سر کار برگردند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ایده وی برای علامت تیک آبی توجه زیادی را جلب کرده است. ماسک قصد دارد به کاربرانی که ماهانه هشت دلار پرداخت می‌کنند، اجازه دهد این تیک آبی را دریافت کنند در حالی که پیش از این، تیک آبی برای کمک به سلبریتی‌ها، شخصیت‌های عمومی و سازمان‌ها برای حفظ هویت‌شان در این پلتفرم استفاده شده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1159443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =