کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در واحد علوم وتحقیقات افتتاح شد

کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واحد علوم و تحقیقات با بیش از دو هزار جلد و به همت کانون دانشجویی ایثار این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واحد علوم و تحقیقات با بیش از دو هزار جلد و به همت کانون دانشجویی ایثار این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.

این کتابخانه تخصصی به مناسبت ایام کتاب و کتابخوانی، با حضور  بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جمشید صباغ‌زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات،  احمد صالحی‌آرا مدیرکل مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، حسن زمانی مسئول مرکز نشر و ترویج علوم و معارف دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از  مسئولان و مدیران این واحد دانشگاهی در مرکز اسناد مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات، افتتاح شد. 

صباغ‌زاده در این مراسم با بیان اینکه برگزاری برنامه‌ها با محوریت دانشجویان بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، گفت: فعالیت‌های دانشجویی با هدف نشاط آفرینی و خلاقیت در دانشگاه یک ضرورت است و در واحد علوم و تحقیقات از این فعالیت‌ دانشجویی، حمایت مادی و معنوی می‌کنیم.

همچنین در این مراسم، سردار کارگر ضمن تبریک به واحد علوم و تحقیقات جهت حمایت از برنامه‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی لازم برای حمایت از پژوهش‌ها و فعالیت‌های مرتبط در این حوزه در دانشگاه‌ها را دارد.

 احمد صالحی‌آرا در این مراسم ضمن قدردانی از کانون دانشجویی ایثار، حمایت مجموعه امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از این کانون را در زمینه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت اعلام و ابراز امیدواری کرد که افتتاح این کتابخانه الگویی برای سایر واحدهای دانشگاهی به ویژه واحدهای استان تهران، باشد.

براساس این گزارش، فاطمه راشکی دبیر کانون دانشجویی ایثار، گزارشی از اهم اقدامات لازم و اهداف مورد نظر برای ایجاد کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه کتب موجود در این کتابخانه از طریق هماهنگی با سایر نهادها و سازمان‌ها و به‌ صورت اهدائی تامین شده است، گفت: تعداد کتاب‌های موجود در این کتابخانه تخصصی، بیش از دو هزار جلد است.

دبیرکانون دانشجویی ایثار خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و انتشار نشریه دانشجویی پلاک پلاس از جمله اقدامات و فعالیت‌های کانون دانشجویی ایثار است. 

لازم به ذکر است کتابخانه کتب تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد علمی مرحوم دکتر حبیبی، طبقه دوم، سالن B، واقع شده است. 

اساتید، دانشجویان، کارکنان و پژوهشگران، می‌توانند به‌ صورت رایگان از این مجموعه استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =