هواشناسی ایران / افزایش غلظت آلاینده جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پر جمعیت

از امروز تا اواخر هفته با استقرار جوی آرام و پایدار در نیمه شمالی کشور در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب و همچنین در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان افزایش ابر وزش باد و بارش پراکنده دور از انتظار نیست در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود.

یکشنبه با گذر موج تراز میانی جو از جنوب کشور در شرق، فارس شمال و غرب هرمزگان جنوب، یزد کرمان و شمال سیستان و بلوچستان افزایش ابر رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.

دوشنبه بارش پراکنده گاهی وزش باد و گردوخاک در مناطق یاد شده ادامه خواهد داشت سه شنبه و چهارشنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام پیش بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا اواخر هفته با استقرار جوی آرام و پایدار در نیمه شمالی کشور در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج تبریز ارومیه اراک و اصفهان بتدریج افزایش غلظت آلاینده جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود. طی دو روز آینده خلیج فارس مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =