دشمن از اقتدار علمی ایران در هراس است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی و پژوهشی کشورمان گفت : امروز دشمنان به اقتدار علمی ایران اسلامی پی برده اند و به همین دلیل سنگ اندازی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حسین کلانتری خلیل آباد عصر شنبه در نشست خبری برنامه های هفته پژوهش استان البرز  افزود: برهمین اساس باید برای رفع مشکلات کشور با نگاه علمی حرکت کنیم و بر موفقیت ها بیفزاییم.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های هفته پژوهش استان البرز با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی این استان  اجرا می شود، گفت: امسال برنامه های متنوعی برای هفته پژوهش پیش بینی کرده ایم.

کلانتری خلیل آباد افزود: مدیران پژوهشی برتر قطب های علمی، انجمن‌های علمی و  نزدیک به ۱۰۰ پزوهشگر علمی استان البرز معرفی خواهیم کرد.

دبیرکل ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز، شناسایی و تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده استان البرز را از مهمترین برنامه ها برای تشویق آینده سازان به فراگیری علم ودانش برشمرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز با ۱۶۰ غرفه در دانشگاه اسلامی البرز پذیرای مردم خواهد بود.

همچنین کاوه حدادپور معاون  توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز در این نشست گفت: رویکرد هفته پژوهش باتوجه به شعار سال تعیین شده است.

وی افزود: در بحث پژوهش و برگزاری نمایشگاه سعی کردیم نیازهای استان و کشور را در نظر بگیریم که به عنوان مثال کم آبی و ریزگرد از مهمترین موضوعات هفته پژوهش هستند.

حدادپور با اشاره به وجود مراکز علمی و تحقیقاتی بزرگ کشور در البرز گفت: سطح علمی و تحقیقاتی استان بالا است.

استان البرز دارای حدود ۵۲ مرکز تحقیقات علمی کشوری و استانی و مرکز دانشگاهی است و به عنوان یکی از قطب های مهم تحقیفاتی کشور به شمار می رود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1160554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =