پاساژ مهستان تهران ایمن‌سازی می‌شود

کسبه و مالکان پاساژ مهستان، آمادگی خود را نسبت به انجام دستورالعمل‌های ایمنی پاساژ و آغاز فرایند ایمن‌سازی اعلام کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیرو پیگیری‌های شهرداری منطقه ۱۱ و تذکرات و اخطاریه‌های ابلاغی، کسبه و مالکان پاساژ مهستان با حضور در کمیته ایمنی این منطقه آمادگی خود را نسبت به انجام دستورالعمل‌های ایمنی پاساژ و آغاز فرایند ایمن‌سازی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید

بلند مرتبه‌هایی که جان ساکنانشان را تهدید می‌کنند / حادثه بیخ گوش پایتخت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران پس از انتشار خبر ناایمن بودن پاساژ تجاری مهستان که محل عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی است، شهردار منطقه ۱۱ با اعلام مهلت یک ماهه به مالکین و کسبه این مجتمع اخطار قانونی و پلمب این مجتمع را اعلام کرده بود.از این رو پس از اطلاع‌رسانی به مالکین و کسبه و برگزاری نشست‌های متعدد و پیگیری مدیریت شهری منطقه ۱۱ تهران، کمیته ایمنی برای این پاساژ تشکیل شد.

شهردار منطقه ۱۱ در این خصوص گفت:‌ جمعی از کسبه و مالکین و هیأت مدیره مجتمع تجاری مهستان در دومین هفته از آذرماه سال جاری به منظور پیگیری و اقدام برای ایمن‌سازی در کمیته ایمنی منطقه حاضر شدند و توافقاتی به منظور ارتقاء ایمنی این ساختمان به عمل آمد.

سیدمحمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران با اعلام خبر آمادگی مالکین و کسبه پاساژ مهستان برای ایمن‌سازی گفت: در کمیته ایمنی که موضوع مرتبط با پاساژ مهستان مطرح شد، با حضور جمعی از مالکین و کسبه و هیأت مدیره پاساژ مهستان،  موضوعات ناایمن پاساژ مجدداً مطرح، دسته‌بندی و برای برطرف کردن آنها زمانبندی صورت گرفت. مالکین برای ایمن‌سازی و رفع خطرات اعلام آمادگی کردند و متعهد شدند طبق برنامه زمانبندی مشخص، دستورالعمل‌های ایمنی سازمان آتش‌نشانی را اجرا کنند.

وی در پایان گفت: پاساژ مذکور هم دارای تخلفات شهرسازی است و هم موضوعات ایمنی دارد که مقرر شد در اولویت اول، مسائل ایمنی در دستورکار قرار گیرد و البته تخلفات شهرسازی هم پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر: 1162800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =