کنکور و آزمون| ثبت‌نام آزمون زبان وزارت علوم از امروز آغاز می‌شود/ تمدید مهلت ثبت‌نام چهلمین آزمون دستیاری فوق تخصصی

مهلت ثبت‌نام در نهمین دوره آزمون زبان وزارت علوم (MSRT) از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۵ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت‌نام در نهمین دوره آزمون زبان وزارت علوم (MSRT) از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه پنجم دی ماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

نهمین دوره آزمون زبان وزارت علوم (MSRT)، جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، متقاضیان آزمون زبان (MSRT) می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. حوزه‌های برگزاری آزمون زبان MSRT، در تقویم آزمون درج می‌شود.

گفتنی است آزمون زبان وزارت علوم MSRT یک آزمون سنجش سطح زبان است که توسط معاونت دانشجویی وزارت علوم برگزار می‌شود. این آزمون برای داوطلبان متقاضی اعزام با هزینه‌ شخصی و بورسیه­ خارج از کشور و نیز دکتری داخلی وزارت علوم و وزارت بهداشت و نیز داوطلبان دکترای دانشگاه آزاد اسلامی معتبر است. 

نمره مورد نظر برای دانشجویان دکتری و عبور از این آزمون بسته به دانشگاه از ۵۰ به بالا است. همچنین نمره مورد نظر برای دانشجویان لیسانس که می‌خواهند مجوز خروج از کشور را برای ادامه تحصیل را داشته باشند ۴۰ است. 

مهلت ثبت‌نام چهلمین آزمون دستیاری فوق تخصصی تمدید شد

 آزمون کتبی چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های مصوب در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد.

داوطلبان واجد شرایط در چهلمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی می توانند در فرصت تمدید شده ۵ تا ۷ دی ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (آزاد، بومی و یا رزمنده) صرفاً یکی از رشته های فوق تخصصی را انتخاب و بر اساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

آزمون مرحله کتبی: با تاکید بر منابع آزمون اعلام شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir جهت کلیه رشته های فوق تخصصی که دارای رفرانس مشابه هستند (با توجه به رشته پیش نیاز در هر گروه آموزشی) صرفاً یک دفترچه سئوال به تفکیک گروه های آموزشی تهیه و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

آزمون شفاهی براساس جدول زمانبندی که در هنگام توزیع کارت ورود به جلسه ارائه می شود، برگزار خواهد شد.

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری اعلام شد

 محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دستیاری خبر داد و گفت: ثبت نام پنجاهمین دوره دستیاری هفته آینده آغاز می شود.

وی افزود: پذیرفته شدگان می توانند در روزهای ۱۰ تا ۱۳ دی ماه به دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: ثبت نام برای پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از هفته آینده به صورت اینترنتی آغاز می شود و داوطلبان می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =