دستاوردهای بیست و دومین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی در یزد/ بودجه ویژه‌ای برای رفع مشکلات خوابگاه دانشجویی تخصیص داده شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از تخصیص بودجه برای رفع مشکلات خوابگاه واحد به عنوان یکی از مهم‌ترین ره‌آوردهای سفر دکتر طهرانچی و مسئولین سازمان به یزد یاد کرد.

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در چهل سالگی خود و برای اولین بار میزبان اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی بود که می‌توان آن را نقطه عطفی در مسیر رشد و پیشرفت این واحد دانشگاهی دانست. حضور شخص دکتر طهرانچی رئیس محترم دانشگاه آزاد، معاونان و روسای استان‌ها و واحدهای ویژه از نقاط پر اهمیت آن بود.

بیست‌ودومین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز بکار کرد

وی افزود: اولین دستاورد این اجلاس، آشنایی مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین استان‌ها با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های انسانی و علمی پژوهشی استان یزد بود. اردکان، میبد، یزد، تفت، بافق و ابرکوه از واحدهای مورد بازدید در این سفر دو روزه بود. ماحصل دیگر میزبانی از شورای دانشگاه آزاد اسلامی، انتقال تجارب دو سویه میان ما و واحدهای دیگر است که ما توانستیم دوستان را از اقدامات موفق‌ خود در حوزه‌های فناوری، مهارتی، آموزشی و اقتصادی مانند طرح مهارت‌یار باخبر سازیم.

دهقانی بیان کرد: نشست دانشجویان علوم پزشکی با دکتر طهرانچی و دیدار ایشان با کارآفرینان منتخب استان، بازدید معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از خوابگاه و دیدار رو در رو با دانشجویان، جلسات مشاور امور زنان رئیس دانشگاه با بانوان عضو هیئت علمی و فعال دانشگاهی، بازدید معاون پژوهشی دانشگاه از شرکت‌های فناور دانشگاهی، دیدار حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه معاون علوم انسانی دانشگاه و دکتر جاوید با کارکنان واحدهای ابرکوه و میبد و تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه با بازدید دکتر طهرانچی از دو کارخانه صنعتی استان، از جمله برنامه‌های این سفر بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از تخصیص بودجه برای رفع مشکلات خوابگاه واحد به عنوان یکی از مهم‌ترین ره‌آوردهای سفر دکتر طهرانچی و مسئولین سازمان به یزد یاد کرد.

او تاکید کرد: تلاش گروهی و خستگی‌ناپذیر همکاران خود برای آماده‌سازی زمینه‌های برگزاری اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین زحمات آن‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف را ارزشمندترین دستاورد این سفر دانست که یکی از منظم‌ترین اجلاس‌های دانشگاه را رقم زد. ۳۰ مصوبه در کمیسیون‌های تخصصی توسعه و تحول دانشگاه، ارزیابی وضعیت معاونت‌های سازمان و عملکرد واحدهای کشور و بررسی مسیر توسعه‌ای دانشگاه آزاد یزد نیز ماحصل این اجلاس دو روزه بود.

دهقانی اشکذری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین دکتر طهرانچی یک دیدار صمیمی با خانواده شهید مهرابی داشتند که از همسر شهید که از دانشجویان ارشد واحد یزد هستند و پایان‌نامه‌ای هم درمورد مکتب شهید سلیمانی نوشته‌اند برای سخنرانی پیرامون این شهید در تهران دعوت شد.

خبرنگار: محمدحسین زارع

انتهای پیام/

کد خبر: 1166498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =