بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی ۵ استان‌ و نیروهای فرماندهی مرزبانی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار مجید کریمی با تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی با طعم ادویه

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی جان برکف و پر تلاش فرماندهی انتظامی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، تهران بزرگ و فرماندهی مرزبانی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در ادامه تصریح کرد: مأموران انتظامی استان‌های ذکر شده، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه، موفق به کشف ۶ تن و ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر شامل ۴ تن و ۹۰۰ کیلو تریاک، یک تن مرفین و ۳۰۰ کیلوگرم انواع دیگر مواد مخدر و نیز دستگیری ۹۶ نفر قاچاقچی شدند که دستگیری سایر رابطین و عوامل در دستور کار قرار دارد.

سردار کریمی در ادامه افزود: در این عملیات‌ها مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات شامل چهار قبضه سلاح، ۳۰ فشنگ جنگی، دو دستگاه بی سیم، هفت دستگاه تلفن ماهواره‌ای، پنج عدد افشانه و ۱۲۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با قدردانی از پیگیری و تلاش‌های مجاهدانه همکاران خود در مجموعه انتظامی کشور، با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز با پلیس از آنها خواست همچون گذشته یاریگر پلیس باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =