هواشناسی ایران / ادامه بارش برف و کولاک تا چهارشنبه

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش ها از جمله برف و کولاک همچنان تا فردا در بسیاری از مناطق کشور ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت:  فردا بارش ها در مناطق مرتفع به صورت برف و در مناطق گرمسیر همراه با رعد و برق خواهد بود.

هواشناسی ایران / کاهش نسبی دما در برخی از نقاط کشور رخ می دهد

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، هشدار نارنجی برای مناطق مرکزی و غربی کشور به علت شدت بارش ها صادر شده و برای فردا بارش های سنگین  در نواحی جنوبی و شمال شرق کشور پیش بینی می شود که موجب انسداد راه های کوهستانی و سردسیر خواهد شد.

او می گوید: فردا همچنان برف و باران در اکثر مناطق استان تهران ادامه دارد که تا کنون آبعلی با حدود ۵۳ سانتی متر برف، رکورددار بارش این سامانه در تهران است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی افزود: بعد از آبعلی بیشترین برف از ایستگاه های فیروزکوه با ۱۹ سانتی متر، لواسان ۱۸ سانتی متر و اقدسیه پنج سانتی متر گزارش شده است. 

او گفت: سامانه بارشی به تناوب تا چهارشنبه در استان فعال است و پدیده های مخاطره آمیزی همچون بارش برف یا باران، مه آلودگی هوا و کاهش شدید دید، کولاک برف، احتمال رعدوبرق و در نقاط مستعد تگرگ انتظار می رود. بارش ها در مناطق کوهستانی از نوع برف و مناطق پایین دست از نوع باران پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =