نگاه حرفه‌ای بهروز افخمی در طول کار / فشار زیادی را از سوی اهل هنر تحمل کردم + فیلم

کارگردان فیلم استاد گفت: بهروزه افخمی به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم یک نگاه حرفه‌ای و هنرمندانه داشت و اجازه می‌داد تا خلاف نظر او عمل کنم.

عماد حسینی کارگردان فیلم استاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره تجربه کار با بهروز افخمی اظهار کرد: بهروز افخمی در طول کار درخشان بود و به نوعی کار ما را نجات داد چرا که ابتدا قرار بود فرد دیگری به عنوان تهیه‌کننده این فیلم باشد اما به دلایلی به توافق نرسیدیم و کار ادامه پیدا نکرد و اگر بهروز افخمی نبود کار ما ادامه پیدا نمی‌کرد.

تمام تلاشمان را کردیم تا شماره ۱۰ در خور مخاطب باشد / کار سینما با سختی همراه است

وی ادامه داد: بهروز افخمی یک کاگردان صاحب سبک است و حداقل می‌توان به دو اثر او در این سال‌ها اشاره کرد که جزو پرفروش‌ترین‌ها در تاریخ سینمای ایران بوده است، با این وجود در طول کار به من آزادی عمل می‌دانند و توصیه‌هایش را به من می‌گفت اما اجازه تصمیم‌گیری می‌داد تا آنچه را صلاح می‌دانم اجرایی کنم.

حسینی افزود: حتی مواردی بود که با هم هم‌نظر نبودیم اما اجازه می‌داد تا بر خلاف نظر او عمل کنم و این یک نگاه حرفه‌ای و هنرمندانه‌ است.

کارگردان فیلم استاد با اشاره به بیماری حسن معجونی و اینکه آیا این مسئله باعث نشد به فیلم استاد خدشه‌ای وارد شود، گفت: طبیعتا در نوبت اول که ما بخشی از فیلم را در یک لوکیشن گرفته‌ بودیم و کار متوقف شد بسیار غمگین بودیم چون بخشی از کار انجام شده بود و در نوبت دوم لوکیشن را تغییر دادیم و با یک گریم دیگری کار را ادامه دادیم و بخش اول کاملا دور ریخته شد و طبیعتا به کار ما خسارت‌هایی وارد کرد ولی به نظر من انگار هدیه‌ای از طرف خدا بود چون بیماری او به طور کامل درمان شد و همه کار ما در همه رشته‌ها ارتقا پیدا کرد چرا که لوکیشن بهتری  پیدا کردیم، طراح صحنه و لباس بهتری پیدا کردیم و نتیجه نهایی کار برای من بسیار راضی‌کننده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که انتخاب چنین سوژه‌ای برایتان دلهره‌آور نبود، گفت من ترسی نداشتم اما فشار زیادی روی من بود از شورای پروانه ساخت گرفته تا بازیگران مختلف و حتی افرادی که در حاشیه هنر قلم می‌زنند و زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =