هفته هجدهم لیگ برتر| 3 گل آبی، سوغات ساپینتو از کرمان

فوتبال استقلال طی چند دقیقه نمایشی طوفانی ارایه کرد و با ثمر رساندن ۳ گل به مس کرمان پیروز شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال با ۳۰ امتیاز پس از پرسپولیس و سپاهان که ۳۶ امتیازی هستند به دنبال کم کردن اختلاف با این دو تیم در کرمان است و از سوی دیگر شاگردان حسین خانی که با کسب ۱۴ امتیاز توانسته‌اند به رتبه چهاردهم برسند، می‌خواهند در این مسابقه دشوار، فاصله خودشان را با دو تیم نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان بیشتر کنند.

مس کرمان - استقلال - ساعت ۱۷ - ورزشگاه باهنر کرمان
داوران: یاسر همرنگ - محمدرضا منصوری - حمید نادری - سید حسین حسینی

ترکیب مس کرمان 

آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری(۷۴-امیرحسین عسگری)، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان(۷۴-امیرحسین عسگری)
سرمربی: فرزاد حسین‌خانی
 

ترکیب استقلال 

علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی(۷۴-ابوالفضل جلالی)، آرش رضاوند(۸۱-محمدحسین زواری)، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی(۸۱-رضا میرزایی)، محمد محبی(۶۰-پیمان بابایی) و ارسلان مطهری(۷۴-آرمان رمضانی)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

اخطار:

استقلال: عارف غلامی(۴۰) سعید مهری(۵۳)

مس: محمد قاسمی‌نژاد(۴۲)

 شرح گل:

مس کرمان ( ۱-۰): در دقیقه ۱۰ یک توپ مستقیم چسبیده به محوطه جریمه استقلال در حال فرود به زمین بود که خروج اشتباه علیرضا رضایی سبب شد توپ به بدن معین عباسیان بخورد و سپس جلوی پای او بیفتد تا با یک بغل پای آسان دروازه استقلال باز شود.

استقلال (۱-۱):در دقیقه ۱۹ فرار تماشایی مهدی قائدی از تکل بلند مدافع مس او را در موقعیت خوبی در محوطه جریمه مس کرمان قرار داد و در حالیکه قصد داشت محمد محبی را در تیر دو صاحب موقعیت کند, اشتباه مدافع و گلر کرمانی‌ها باعث رقم خوردن گل تساوی در ورزشگاه باهنر کرمان شد و پاس قایدی پس از برخورد به پای میلاد خدایی مدافع مس وارد دروازه شد.

استقلال (۲-۱): استقلال که در نیمه دوم عملکرد بهتری از میزبان خود داشت٫ سرانجام در دقیقه ۷۰ روی کار انفرادی تماشایی رضاوند و پاسی که این هافبک برای سلمان جعفری مهیا کرد با گل رسید. سلمانی پس از کنترل توپ با پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه مس زد.

لحظات حساس:

دقیقه ۴۵: چرخش عباسیان و ضربه او به دروازه از داخل محوطه جریمه می‌رفت گل دوم مس را در شلوغی جلوی دروازه استقلال ثبت کند.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال قایدی برای محبی و ضربه سر این بازیکن فرصت بسیار خوبی برای گل دوم استقلال ساخت که ضربه مهاجم بوشهری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ارسال مهدی قایدی با واکنش شهدادنژاد به کرنر رفت. روی همین کرنر استقلالی‌ها یک موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند تا همچنان تیم برتر میدان در نیمه دوم باشند.

حاشیه:

*معین عباسیان به همراه رنان کوک اولین بازی خود را برای مس انجام می‌دهند و عباسیان موفق شد خیلی زود در اولین حضور ثابت برای تیم جدیدش گلزنی کند. این بازیکن پیش‌تر دقایقی مقابل پیکان بازی کرده بود.

*اشتباه علیرضا رضایی روی گل اول مس کرمان محرز بود و حالا بیش از گذشته هواداران استقلال قدر حسینی را خواهند دانست. سنگربانی که از هفته آینده می‌تواند به ترکیب استقلال بازگردد.

*اعتراض ریکاردو  ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال بار دیگر کاردست او داد و داور مسابقه را با کارت زرد جریمه کرد.

*هواداران کرمانی پس از هفته‌ها بار دیگر شانس حمایت از تیم‌شان در یک دیدار خانگی را پیدا کرده‌اند و در مصاف با استقلال حضور پرشوری در ورزشگاه باهنر دارند.

*عارف غلامی پس از چند هفته مصدومیت بار دیگر در ترکیب استقلال قرار گرفته است.

*سعید مهری که در مقابل ملوان نمایش خیره کننده ارائه داده بود در مصاف با مس کرمان هم موفق شد با پاس بسیار خوبی که به قایدی داد بار دیگر برای تیمش موقعیت گل بسازد.

*در دقیقه ۴۲ بازیکنان استقلال روی ارسالی که داشتند و توپ به دست مدافع خارجی مس برخورد کرد اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

*دقیقه ۵۷ فرزاد حسین خانی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان هم پس از اعتراض به تصمیم داور مسابقه مانند ساپینتو با کارت زرد جریمه شد.

*پخش تصاویر زنده تلویزیونی حول و حوش دقیقه ۶۰ با نقش فنی برای دقایقی متوقف شد. در نیمه اول هم یکبار این اتفاق رخ داد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1169914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =