معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / چرا گریه نمی‌کنی + عکس

فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی» ساخته علیرضا معتمدی، یکی از آثار راه یافته به چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،چرا گریه نمی‌کنی دومین فیلم علیرضا معتمدی است که در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر حاضر است. در این مطلب به حواشی و اطلاعات و نقدهای این فیلم پرداختیم که حسابی هم حاشیه داشت و دارد.

علیرضا معتمدی نویسنده و منتقد پیشین سینمای ایران در جشنواره امسال دومین فیلمش با نام چرا گریه نمی‌کنی را ارائه کرده است. فیلمی که با حضور تعداد زیادی از بازیگران به یکی از فیلم‌های مهم جشنواره چهل و یکم تبدیل شده است. رضا محقق که خودش فیلمساز است تهیه‌کننده فیلم معتمدی است.

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / عطرآلود + عکس

خلاصه داستان فیلم چرا گریه نمی‌کنی؟

علیرضا بعد از از دست دادن برادرش نمی‌تواند گریه کند. دوستانش با راه‌های مختلف از او دعوت می‌کنند که گریه کند.

بازیگران و عوامل فیلم چرا گریه نمی‌کنی؟

علیرضا معتمدی، فرشته حسینی، باران کوثری، هانیه توسلی، علی مصفا، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی، امیرحسین فتحی

نویسنده و کارگردان: علیرضا معتمدی، مدیرفیلمبرداری: علی تبریزی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: عظیم فراین، طراح لباس: آرام موسوی، طراح صحنه: پوریا اخوان، علیرضا معتمدی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: حسن نجفی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، هماهنگی تولید: امیرمهدی نوری، مدیر تدارکات: سعید رضوی، عکاس: زهرا مصفا، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، طراح گرافیک: حمیدرضا بیدقی، تهیه‌کننده: رضا محقق.

حاشیه‌های فیلم

  • علیرضا معتمدی هفتم دی امسال اعلام کرده بود فیلمش نمی‌تواند در جشنواره باشد چون پیشتر در جشنواره های خارجی رونمایی شده و طبق آیین نامه فجر نباید وارد جشنواره شود.
  • مدیر دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام کرد پیش‌از این نیز فیلم‌های مختلفی با وجود نمایش‌های محدود داخلی یا خارجی در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده‌اند و مشکلی برای حضور فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» در این دوره جشنواره نیست.
  • این دومین فیلم علیرضا معتمدی در مقام کارگردان است. فیلم قبلی معتمدی با نام رضا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و یکی از فیلم‌های پرفروش گروه هنر و تجربه بود.
  • بازیگران فیلم در نامه‌ای سرگشاده از حضور در جشنواره فجر انصراف دادند. نامه‌ای که حاشیه‌ها و واکنش‌های بسیاری در پی داشت.

چرا گریه نمی‌کنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1170018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =