حراج لباس رونالدو برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه

لباس امضا شده کریستیانو رونالدو برای کمک مالی به زلزله زدگان ترکیه به حراج گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یک پیراهن امضا شده توسط کریستیانو رونالدو از مجموعه شخصی مریح دمیرال به حراج گذاشته خواهد شد.

زمین لرزه 7.7 ریشتری روز دوشنبه ساختمان‌ها را فرو ریخت و هزاران نفر از جمله حداقل یک فوتبالیست حرفه‌ای را کشت. دمیرال گفت که برای کمک به آسیب دیدگان این بلای طبیعی هر کاری که می‌تواند انجام خواهد داد.

عربستان برای رونالدو قسم خورد

مجموعه لباس شخصی او شامل یک پیراهن امضا شده رونالدو در زمانی است که ستاره پرتغالی در یوونتوس بازی می‌کرد و او پس از صحبت با مهاجم النصر، این پیراهن را به حراج می‌گذارد.

دمیرال در توییتر نوشت: "من همین الان با کریستیانو صحبت کردم. او گفت که از اتفاقی که در ترکیه رخ داده بسیار ناراحت است. ما پیراهن امضا شده رونالدو را در مجموعه خود به حراج می‌گذاریم. تمام عواید حاصل از حراج در مناطق زلزله زده مصرف می‌شود."

پست دمیرال بلافاصله ده ‌ها هزار لایک دریافت کرد و دیگر بازیکنان فوتبال اکنون یادگاری‌های خود را ارائه می‌دهند. وی در ادامه توئیت خود نوشت: "و حالا با لئوناردو بونوچی صحبت کردم. او ابراز ناراحتی کرد و گفت در کنار ترکیه و مردم ما ایستاده است. او همچنین گفت که یک پیراهن امضا شده یوونتوس را اهدا کرده است."

دمیرال در یوونتوس در کنار رونالدو بازی کرد و حالا برای آتالانتا بازی می‌کند. در سطح بین المللی، این بازیکن 24 ساله 35 بازی ملی با ترکیه دارد.

دمیرال خیریه ترکیه‌ای احباب را به عنوان مکان مورد علاقه خود برای اهدای پیراهن انتخاب کرد، اما سازمان‌های بین المللی مانند هلال احمر ترکیه و حفظ کودکان (Save The Children) از دیگر سازمان‌هایی هستند که در حال حاضر کمک‌های مالی را می‌پذیرند زیرا به مردم در ترکیه و سوریه کمک می‌کنند.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1170582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =