تجلیل از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست صمیمانه رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با کارکنان به همراه تجلیل از بازنشستگان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در آغاز این مراسم حجت الاسلام ابراهیم زاده مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ضمن تبریک ایام پربرکت ماه رجب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ایران بیان داشت : در عصری زندگی می کنیم که الحمدالله 44 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و بر خلاف تصورات اغیار که در پشت مرز ها هستند و بعضی از داخلی ها که شاید جاهل هستند نظام بیش از همیشه با اقتدار به جلو حرکت می کندو چه بخواهیم و چه نخواهیم این کلام بزرگان است و دیگران نیز اعتراف کرده اند که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهان شمول حضرت بقیه الله العظم متصل خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان البرز خاطر نشان کرد: با نگاهی مختصر به آمارهای بین المللی ارائه شده می توان فهمید که ایران در طول این 44 سال جزو کشورهای پیشرو و فعال در زمینه های سیاسی، نظامی، کشاورزی، انرژی و ... بوده است.

وی گفت: ایران اسلامی در طول 4 دهه اخیر 7 برابر رشد علمی دنیا پیشرفت داشته است و  یکی از دستاوردهای نظام نیز  تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی است که همه این عزیزان که نائل به بازنشستگی شده اند 30 سال از خدمت خود را در همین دانشگاه بوده اند.

حسین کلانتری خلیل آباد نیز ضمن گرامی داشت  یاد و خاطره امام (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای دانش آموز، دانشجو، همرزمان و همکاران و سایر شهدای عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: این ایام بسیار برای کشور ارزنده هست زیرا که امروز  ثبات، امنیت، حفظ تمامیت ارضی کشور، پیشرفت در عرصه های علمی و فناوری بخصوص حوزه های هوایی، پدافند، نانو، سلول های بنیادی، معماری و شهرسازی و... همه مدیون انقلاب اسلامی و جان فشانی های عزیزانی است که در عرصه های مختلف به شهادت رسیدند.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : امروز بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می بینیم که کشور در عرصه های مختلف علمی پیشرفت های  بسیار خوبی داشته  و نقش بسیار مهمی در جهان دارد  و ابر قدرت ها از پیشرفت ایران هراس دارند.

 وی یکی از دستاورد های انقلاب را، به اوج رسیدن مشارکت مردم در عرصه های مختلف  دانست  و گفت: همین که مردم در انتخابات نماینده شورای شهر، خبرگان رهبری، مجلس و رییس جمهور انتخاب میکنند، از برکات این انقلاب است  و ارتقاء نقش سیاسی مردم یکی دیگر از موارد بسیار مهمی است که اتفاق افتاده است.

این استاد تمام دانشگاه گفت: بحث عدالت گستری از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره کرد، خدمات رسانی در زمینه  بهداشت، سلامت  و دسترسی به امکانات نمونه ای از عدالت گستری است. یکی دیگر از این دستاورد های نظام افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در جامعه است،   گسترش فضا های اجتماعی و فرهنگی، مساجد و فعالیت گسترده در مسجد، بعنوان مسجد محوری بایستی این ها را قدر بدانیم. ایستادگی در برابر زور گویان، قلدران و مستکبران که در کشور وجود دارد و به یمن الهی و تلاشی که در مسئولان کشور ما وجود دارد، نمونه های دیگری است که باید پاس بداریم.

 کلانتری گفت: در این روزها و ایام دهه فجر از همه عزیزانی که در عرصه های مختلف  این دانشگاه فعالیت نموده وخدمت مجدانه انجام داده اند و امروز به عرصه بازنشستگی نائل آمده اند سپاسگزاری و تشکر می نمایم.

در پایان با اهداء لوح و هدیه از زحمات و تلاش های اساتید و کارکنان بازنشسته و بازخرید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تقدیر به عمل آمد.  

انتهای پیام /

کد خبر: 1170643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =