خوشبخت: کل فیلم گل‌های باوارده در آبادان فیلمبرداری شد / موسیقی فیلم برای من نیز آزاردهنده بود

نشست خبری فیلم گل‌های باوارده با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم گل‌های باوارده در نشست خبری این فیلم که برگزار شد، اظهار کرد: بازیگران این فیلم را اصرار داشتم که از لحاظ شهرت در یک مرحله باشند و خداروشکر همین گونه شد. همه فیلم را در آبادان فیلمبرداری کردیم و در شرایط بد آب و هوایی کار کردیم.

حیدر رحیمی بازیگر فیلم گل‌های باوارده تصریح کرد: وارد شدن من به این پروژه  بخاطر تله فیلمی بود که داشتم و آقای خوشبخت بعد از جلساتی که داشتم قبول کردند که من این نقش را بازی کنم و اصالتا آبادانی هستم.

محسن غفاری بازیگر فیلم گل‌های باوارده عنوان کرد: این پروژه، پروژه جدیدی بود و خیلی دوست داشتم در یک فیلم جنگی بازی کنم و زمانی هم که تست بازیگری دادم با لهجه آبادانی دادم.

امینیان ایسکا: خوشبخت در ادامه بیان کرد: یکی از سرمایه گذاران این فیلم وزات نفت است، فارابی نیز از ما حمایت کرد. 

کارگردان فیلم گل‌های باوارده گفت: من از این نسخه‌ای که امروز اجرا شد در جشنواره ناراضی هستم، اصرار بر اکران این فیلم در جشنواره باعث شد که مخاطبان شاهد یک نسخه ضعیف باشند، فیلم نیاز دارد تا دو سه ماه دیگر بر روی آن کار شود.

خوشبخت درباره بازی حمید فرخ نژاد در این فیلم تصریح کرد: نبود آقای فرخ نژاد و پرداخت پول یا نپرداختن آن مربوط به تهیه کننده است که باید پاسخگو باشد.

وی درباره زمان بندی فیلم تصریح کرد: این فیلم آماده نبوده است و من هم امروز نسخه کامل شده را دیدم. موسیقی برای من هم اذیت کننده بود.

 کارگردان فیلم بادآورده گفت: بعضی از مسئولین ما واقع بین نیستن، اگر کانال تلگرام فیلتر است چرا ما باید خبرهای جشنواره را از کانال تلگرام پیگیری کنیم.

خوشبخت افزود: این فیلم مهمترین چیزی که داشت، این که فیلم آن زمانی و این زمانی است.

کد خبر: 1170788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =