جدایی کاوه رضایی از تراکتور؟

با وجود رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای بازگشت کاوه رضایی به تراکتور، سرمربی این تیم تبریزی اعلام کرد این مهاجم جایی در تیمش ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کاوه رضایی که در پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه تراکتور کرد، حالا با مشکل بزرگی روبه‌رو شده است و با وجود حکم فدراسیون فوتبال برای بازگشت به تبریز، این بار باشگاه تبریزی و سرمربی اسپانیایی این تیم او را نمی‌خواهند!

تراکتور با یک بازیکن اسپانیایی قرارداد امضا کرد

این بازیکن در ابتدای فصل قرار بود به استقلال بپیوندد اما به خاطر پر بودن لیست استقلالی‌ها، نتوانست پیراهن آبی را بر تن کند و از این رو بعد از امضای توافق‌نامه‌ای با استقلال راهی تراکتور شد تا در نیم فصل به استقلال برگردد.

کاوه رضایی که روی توافق خود با استقلال حساب کرده بود، در نیم فصل یک طرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد. این موضوع با شکایت تراکتور به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال همراه بود. بعد از آن کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بعد از بررسی پرونده اعلام کرد که فسخ قرارداد رضایی با تراکتور غیر قانونی بوده و او باید به این تیم تبریزی برگردد و نمی‌تواند در ایران به تیم دیگری برود.

پس از این مساله تراکتور هم اعلام کرد که از این بازیکن غرامت می‌گیرد. امروز هم خمز، سرمربی تراکتور رسما اعلام کرد که رضایی جای در تیم او ندارد. او در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اظهار کرد: «کاوه گذشته تراکتور است و تا وقتی من سرمربی تراکتورم رضایی به این تیم برنمی‌گردد.»

حالا کاوه رضایی نه جایی در تیم تراکتور دارد و نه می‌تواند از نظر قانونی به تیم دیگری برود. این اتفاق‌ها در حالی برای این مهاجم نامدار فوتبال ایران اتفاق افتاده که حالا احتمالا باید یک نیم‌فصل را بدون تیم بماند و عملا از روزهای اوج خود فاصله بگیرد!

تمام این اتفاق‌ها در حالی برای کاوه رخ داده که او با هدف اوج گرفتن دوباره و رسیدن به پیراهن تیم ملی به ایران برگشت ولی تا به حال یا مصدوم بوده و یا با تصمیم‌ها و اتفاق‌های عجیب رفته رفته محو شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =