۳۰۰ میلیارد ریال مواد اولیه تولید دارو در یک انبار کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳۰۰ میلیارد ریالی مواد اولیه تولید دارو خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف مواد اولیه تولید دارو خبر داد و گفت:کارشناسان ارزش کالاهای  کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیاردریال برآورد کرده اند.

مخالفت قانونی با توسعه داروخانه‌های دولتی

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در خصوص جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی مواد اولیه تولید دارو در محدوده جاده کرج  شده و در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری مواد اولیه دارو در انباری در جاده قدیم کرج  دپو گردیده است.

سرهنگ بهرامی افزود: مامورین این پلیس طی بازرسی محل، مقادیری زیادی مواد اولیه تولید دارو کشف کردند که طی بررسی‌ها مشخص می شد که مواد اولیه متعلق به یک شرکت داروسازی بوده که برابر اعلام نمایندگان سازمان غذا و دارو ، مواد مکشوفه در سامانه غذا و دارو ثبت نشده و محل مذکور نیز از استاندارد های لازم جهت نگهداری کالاهای مذکور برخوردار نیست.

 وی افزود: کالاهای کشف شده شامل  ۱۰۴۱۹ کیلو مواد اولیه پتاسیم کلاولانات سایلوئید و مقدار ۲۴۸۰ کیلوگرم ایروزیل و بیش از یک میلیون عدد ژلاتین کپسول اموکسی ۵۰۰ بوده  که توقیف و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =