اشتغال ۸۶ درصدی فارغ‌التحصیلان انگلیسی/ برنامه دانشگاه‌های انگلیسی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان چیست؟

اشتغال ۸۶ درصدی فارغ‌التحصیلان انگلیسی نشان‌دهنده عملکرد کارآمد دانشگاه‌های این کشور برای ارتقای توانمندی‌های دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انگستان سال ۲۰۲۲ با نرخ اشتغال ۸۶ درصدی فارغ التحصیلان، هشتمین کشور اروپایی برای کار فارغ التحصیلان شد. این یک افزایش ۰.۴ درصدی نرخ اشتغال فارغ التحصیلان از سال ۲۰۲۰ بوده که هجدهمین افزایش نرخ در بین تمام کشورهای اروپایی است.

دانشجویان بین‌المللی انگلستان احساس استثمار می‌کنند

ساوی استوارت داده های رسمی ۳۱ کشور را از Eurostat و Gov.uk جمع آوری کرد و بهترین کشور برای کار برای فارغ التحصیلان را نشان داد. بر اساس این داده‌هآ، در سال ۲۰۲۱، نرخ اشتغال برای فارغ التحصیلان در سن کار (افراد ۱۶ تا ۶۴ ساله) ۸۶.۷ درصد بود که نسبت به سال ۲۰۲۰، ۰.۴ واحد درصد افزایش داشت (۸۶.۳ درصد).

رتبه کشور درصد اشتغال فارغ‌التحصیلان
۱ هلند ۹۳.۱
۲ آلمان  ۹۱.۳
۳ نروژ ۹۱.۰
۴ جزیره مالت ۸۹.۰
۵ استرالیا ۸۷.۷
۶ سوئیس ۸۷.۴
۸ سوئد ۸۷.۲
۸ انگلیس ۸۶.۷
۹ ایرلند ۸۶.۲
۱۰ مجارستان ۸۵.۵

برای فارغ التحصیلان در سن کار، نرخ اشتغال ۸۸.۲ درصد بود که ۰.۱ واحد درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ (۸۸.۱ درصد) افزایش داشت. برای غیر فارغ التحصیلان در سن کار، نرخ اشتغال ۷۰.۲٪ بود، کاهش ۰.۹ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰ (۷۱.۱٪).

برنامه دانشگاه‌های انگلیسی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان چیست؟

بررسی عملکرد آموزش عالی انگلیس در اشتغال فارغ‌التحصیلان نشان می‌دهد که دانشگاه‌های این کشور راهکارهای موثری برای ایجاد فرصت‌های شغلی دارند. برای مثال دانشگاه ولورهمپتون انگلستان بخشی را تحت عنوان راهنمای شغلی و محیط کار تدارک دیده است.

دانشگاه در این بخش در پنج حوزه به دانشجویان خدمات مشاوره شغلی ارائه می‌کند. نخست، نحوه موفقیت در مصاحبه‌های شغلی. دوم، نحوه بهره‌گیری از استعدادها جهت دستیابی به موفقیت شغلی. سوم، نحوه ارائه مناسب خود به بازار و پیشی گرفتن از رقبا. چهارم، نحوه ایجاد یک روزمه کارآمد و پنجم، مشکل‌یابی جهت حل مشکلات فردی برای رسیدن به موفقیت شغلی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =