ابراهیمی: گل‌محمدی تعویض‌های‌ خوبی نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان هیچ بار محتوایی و فنی نداشت و ۱۵ دقیقه اول، بازیکنان فقط با داور کلنجار می‌رفتند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: این باخت می‌تواند عواملی زیادی داشته باشد. از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و یا مدیر تیم باید به خوبی کار خودشان را انجام بدهند. اگر مشکل فنی هم باشد بازهم مربی مقصر نیست. بازی پرسپولیس و سپاهان هیچ بار محتوایی و فنی نداشت. ۱۵ دقیقه اول این دیدار که بازیکنان فقط با داور کلنجار لفظی داشتند. درگیری در فوتبال وجود دارد، اما اکثر بازیکنان فقط با داور صحبت می‌کردند.

فنونی‌زاده: پرسپولیس دیگر نباید امتیازی از دست دهد

وی‌ در خصوص کیفیت سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس تأکید کرد: سپاهان برابر پرسپولیس در حفظ توپ و میدان تسلط زیادی داشت و مرکز میدان را در اختیار گرفته بود. موقعیت‌های خوب گلزنی داشت و در نهایت توانست در دقایق آخر گل برتری خودش را بزند.

گل‌محمدی اشتباه کرد پریرا را تعویض نکرد

ابراهیمی در مورد عملکرد پریرا عنوان کرد: مهاجم برزیلی پستش مشخص نبود و خیلی عقب بازی می‌کرد و بیشتر در خط هافبک دیده می‌شد. این مهاجم برزیلی آنچنان کارایی در خط حمله نداشت و مقابل سپاهان تاثیر مثبتی روی بازی تیمی پرسپولیس نگذاشت. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: گل‌محمدی اشتباه کرد بازیکنی که کارت زرد می‌گیرد را تعویض نمی‌کند. باید پریرا را بیرون می‌کشید تا تیم ۱۰ نفره نشود. خودم به بازیکنان می‌گفتم اگر کارت زرد بگیرید تعویض‌تان می‌کنم. این اخراج باعث شد تا پرسپولیس در نیمه دوم کاملاً دفاعی بازی کند.

گل‌محمدی تعویض‌های‌ خوبی نداشت

ابراهیمی یادآور شد: پرسپولیس در دقایق پایانی هم تعویض‌های آنچنان خوبی نداشت. کادر فنی باید تعویض‌هایی را انجام می‌داد که بتواند همین نتیجه را حفظ کند. بازیکنی باید در این شرایط وارد زمین شود که با تمرکز به بازی آرامش بدهد.

کارشناس فوتبال درباره سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی تصریح کرد: کی‌روش در طول ۸ سال برای تیم ملی چه کاری کرد؟ قلعه‌نویی از فوتبال ایران آشنایی و آگاهی زیادی دارد و باید تغییرات گسترده‌ای داشته باشد. ابتدا بهتر است با تیم ملی یک قرارداد ۴ ساله ببندد و کار خودش را شروع کند. نباید به شکلی باشد که یک مربی ایرانی وقتی از گروهش بالا نیامد، او را اخراج کنند. باید فلسفه و منطق تاکتیکی خودش را در تیم به مدت چند سال ادامه دهد تا تیم ملی بعد از چند سال نتیجه لازم را بگیرد. 

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1174802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =