فنونی‌زاده: پرسپولیس دیگر نباید امتیازی از دست دهد

مرتضی فنونی‌زاده معتقد است که لئاندرو پریرا نیاز به زمان دارد تا خودش را در پیراهن پرسپولیس اثبات کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که از دقیقه ۴۴ با اخراج لئاندرو پریرا ۱۰ نفره شد، با تک گل محمد کریمی به سپاهان باخت و اختلافش با این تیم در صدر جدول به ۴ امتیاز افزایش یافت.

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد سرخ‌ها در این دیدار عنوان کرد: پرسپولیس مثل دو هفته قبل در اصفهان نبود و عملکرد آن‌ها در دیدار جام حذفی برابر سپاهان، انتظارها را بالا برده بود. تیم از ابتدا سردرگم بازی کرد و سپاهان نظم بیشتری هم در کارهای هجومی و هم در کارهای دفاعی داشت. هافبک‌های تیم خیلی خوب کار نکردند و به اصطلاح، میانه میدان را به حریف واگذار کردند. پرسپولیس برای قهرمان شدن به چیزی بهتر از این عملکرد نیاز دارد.

داداش‌زاده: پرسپولیس در بازی برابر سپاهان به خودش باخت

وی ادامه داد: اختلاف با صدرنشین به ۴ رسیده و حالا استقلال هم بالاتر از پرسپولیس است. کورس برای قهرمانی هنوز تمام نشده و پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود، دیگر اجازه امتیاز از دست دادن ندارد. گل‌محمدی می‌توانست تعویض‌های بهتری در این دیدار داشته باشد و به جای بیرون کشیدن عمری، خط هافبک را قوی‌تر کند. پرسپولیس تا دقیقه ۹۰ نمی‌دانست می‌خواهد چه کار کند و سرانجام هم گل خورد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد پریرا گفت: این بازیکن عملکردی نداشت. او بازیکن بی‌تجربه‌ای نیست اما با دو کار بچه‌گانه اخراج شد و دست یحیی را در پوست گردو گذاشت. در بازی‌های گذشته نشان داده بود که بازیکن بدی نیست و باید به او فرصت داد؛ شاید به سطح لوکادیا نرسد اما برای این که به تیم کمک کند، باید به این مهاجم برزیلی وقت داد.

فنونی‌زاده در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: هنوز چیزی تمام نشده و پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود. بازیکنان در هفت بازی باقی مانده باید با تمام تمرکز بازی کنند و نباید از آن‌ها غفلتی سر بزند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1174659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =