اسدی: پریرا در حد و اندازه‌های یک مهاجم خوب ظاهر نشد

کارشناس فوتبال گفت: با این شرایط و اوضاع نیم فصل دوم برای پرسپولیس خوب رقم نخورد. با رفتن دیاباته هم پریرا آنچنان به کار پرسپولیس نیامد و در چند بازی که به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد، چیزی از آن‌ ندیدیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ابراهیم اسدی، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس از لحظه‌ای که ۱۰ نفره شد دست به بازی ریسکی زد و همین موضوع باعث شد تا آن‌ها کمی محتاط‌ تر بازی کنند. تیمی که یک بازیکن خودش را از دست می‌دهد به مرور زمان و هر چه به دقایق پایانی نزدیک می‌شود، دیگر نمی‌تواند باقدرت یک تیم کامل بازی کند. دوندگی بازیکنان کمتر از قبل خواهد شد و بر همین اساس پرسپولیس در آخرین دقیقه بازی یک گل دریافت کرد و بدون امتیاز از بازی خانگی خارج شد. 

شکایت سپاهان از حیدری و پرسپولیس

وی اضافه کرد: پرسپولیس در نیمه دوم ضدحملات خوبی روی دروازه سپاهان داشت و می‌توانست به گل دست پیدا کند. در دقایق ابتدایی بازی مرتضی پورعلی‌گنجی با مصدومیت مواجه شد و از زمین بیرون رفت. در ادامه هم پریرا در آخرین دقایق نیمه اول اخراج شد که این مسائل پیش آمده روی عملکرد پرسپولیس تاثیر زیادی گذاشت. سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت.

سپاهان بازی‌های آسان‌تری نسبت به رقبایش دارد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه سپاهان برای قهرمانی راه هموارتری دارد، تاکید کرد: سپاهان در بازی‌های باقی مانده مسابقات لیگ برتر کار راحت‌تری در ادامه دارد، اما هیچ چیز از قبل قابل پیش‌بینی نیست و هنوز ۷ بازی به پایان مسابقات مانده است و مشخص نیست که قطعاً چه تیمی قهرمان خواهد شد. کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس نباید ناامید شوند و باید تلاش کنند در بازی‌های آینده عملکرد خوبی داشته باشند. البته سپاهان ۵ هفته بازی با تیم‌های پایین جدول دارد و به طور حتم بدون دغدغه بازی‌های آسان‌تری نسبت به رقبای خود خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم تیم این فصل همه شرایط برای موفقیت را نداشت، یادآور شد: پرسپولیس از ابتدای فصل لیگ برتر با کمبودهای زیادی مواجه بود. چند هفته بدون فوروارد بازی کرد و همه به عملکرد یحیی گل‌محمدی و کادر فنی انتقاد داشتند. همچنین بازیکنان خوب پرسپولیس نظیر وحید امیری و مهدی ترابی هم چند هفته‌ نتواستند در خدمت تیم باشند تا در ادامه مسیر به پرسپولیس کمک کنند.

پریرا در حد و اندازه‌های یک مهاجم خوب ظاهر نشد

اسدی درباره عملکرد پریرا تاکید کرد: با این شرایط و اوضاع نیم فصل دوم برای پرسپولیس خوب رقم نخورد. با رفتن دیاباته هم پریرا آنچنان به کار پرسپولیس نیامد و در چند بازی که به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد، چیزی از آن‌ ندیدیم. پریرا در حد و اندازه‌های یک مهاجم خوب نبود. البته هافبک‌ها برای پریرا زیاد توپ ارسال نمی‌کردند و موقعیت‌های گل زیادی برای او ساخته نشد.

کارشناس فوتبال در مورد سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی مربی با تجربه فوتبال ایران است و باید بیشتر دنبال تغییر و تحول در تیم ملی باشد. امیدوارم نظم و انضباط در تیم ملی بیشتر از قبل حکمفرما شود تا شرایط بهتر از قبل اداره شود. در این شرایط که کار تیم ملی در جام‌ملت‌ها سخت است، نگاه دوستداران فوتبال به موفقیت این تیم خواهد بود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1174927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =