برگزاری مراسم معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی

مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام شریفانی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط‌عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه معارفه سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی جاجرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خراسان شمالی و دکتر غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی در واحد بجنورد برگزار شد.

در این جلسه از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین حسین یوسفی‌فر مسئول قبلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ربانی به عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام شریفانی با بیان اینکه تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت که هر 30 سال یکبار اتفاق می‌افتد را به فال نیک گرفت و گفت: از امام عصر(عج) می‌خواهیم که در مهمانی خدای متعال خوش بدرخشیم و خوب استفاده نماییم. هیچ نعمتی ارزشمندتر از دین نیست، دین در رأس همه نعمت‌های خداوندی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اینکه بزرگترین هدیه آسمانی برای بشر، دین است، افزود: وقتی حضرت آدم پا به زمین گذاشت سه پیشنهاد به ایشان شد که در دنیا موفقیت آدم در گرو دین، عقل یا حیا است یعنی دین ابزاری است که سلامت بشر را تأمین می‌کند و آنچه که انسان را به شأنیت واقعی می‌رساند دین است و خداوند در قرآن چهار مرتبه در این مسئله تاکید دارد و تمام توجهات را به دین پیوست داده است.

وی با بیان اینکه دین ما را در مسیر اعتدال قرار می‌دهد چون فطرت الله است و خداوند در این زمینه به انسان‌ها دستوراتی داده تا به آن عمل کنند، خاطرنشان کرد: در دانشگاه با فطرت و سرشت دانشجویان سر و کار داریم، دانشجویان ممکن است در ظاهر رفتاری انجام دهند که نشانه جوانی آنهاست ولی در آخر فطرت زنده و بیداری دارند. حضور یک روحانی در مجموعه دانشگاه به عنوان یک کارشناس دینی مسئولیت خطیر تبلیغ دین را به عهده دارد که خودش یک توفیق است. هر دانشگاهی این دو بال علم و دین را داشته باشد آسیب‌هایش کمتر می‌شود.

دکتر کاظمی در این جلسه ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در مراسم معارفه، گفت: اعتقاد تمام هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه بر این است که دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، راه‌گشای تمام مشکلات فرهنگی و معنوی دانشگاه بوده و منویات مقام معظم رهبری را در دانشگاه پیش می‌برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =