ایران ۷ _ امارات ۲ / عیدی شاگردان نادری به مردم ایران

تیم ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان با پیروزی هفت بر دو در بازی سوم مرحله‌ گروهی، مقتدرانه به‌ عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی ایران امروز _دوشنبه بیست‌ونهم اسفندماه_ از ساعت ۱۵:۰۰ در سومین دیدار از مرحله گروهی گروه B جام ملت‌های فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۳ آسیا به مصاف امارات رفت و توانست با نتیجه هفت بر دو این تیم را شکست دهد تا با ۹ امتیاز از سه‌بازی قاطعانه به‌عنوان صدرنشین به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

تیم ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان با ترکیب سیدمهدی میرجلیلی، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، علی میرشکاری و مسلم مسیگر وارد زمین شد، عباس رضایی، سعید پیرامون، مهدی شیرمحمدی، موحد محمدپور، محمدعلی مختاری، رضا امیری‌زاده و جواد خسروی بازیکنان ذخیره ایران بودند. اماراتی‌ها با محمد عبدالله، احمد بشر سالم، ولید بشر سالم، عبدالله محمد دهقانی و عبدالله عباس البلوشی برابر ایران قرار گرفتند و حاتم محمد، عباس‌علی دریایی، کمال علی، علی محمد، ولید محمد، راشد عید یعقوب و هوماید جمال نیمکت‌نشینان این تیم در آغاز بازی بودند.

احتمال جدایی رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی

در وقت اول این دیدار، شاگردان علی نادری با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند و در وقت دوم ۴ گل دیگر وارد دروازه امارات کردند و پس از دریافت دو گل توسط بچه‌های ایران نتیجه بازی ۵ بر ۲ شد؛ در وقت سوم باز هم این تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران بود که توانست با دو گل حریف را مغموم خود سازد تا در مجموع با پیروزی ۷ بر ۲ مقابل امارات به جمع هشت‌تیم برتر برسد.

در جدول گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال‌ساحلی آسیا، تیم ملی ایران که در دو دیدار قبلی خود موفق شده بود ۱۴ بر ۵ مالزی و ۱۱ بر ۲ ازبکستان را شکست دهد و امروز هم امارات را از پیش‌رو برداشت با ۹ امتیاز صدرنشین شد و امارات نیز با شش امتیاز در رده دوم قرار گرفت. همچنین ازبکستان با پیروزی ۶ بر ۲ برابر مالزی در رده سوم این گروه ایستاد و مالزی با تحمل سه‌شکست و بدون امتیاز در رده آخر قرار گرفت و بدین ترتیب ازبک‌ها و مالزیایی‌ها از گردونه بازی‌ها کنار رفتند.

خبرنگار: پیمان ملکی ابرغانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1175352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =