وضعیت جاده‌ها/ محور کندوان بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه کندوان از بازگشایی این محور کوهستانی پرتردد کشور از صبح امروز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرگرد محمد احمدی افزود: با توجه به ترافیک ایجادشده در اتوبان تهران، محور کندوان در منطقه مرزن آباد از ساعت ۱۴ روز گذشته تا تخلیه بارترافیکی مسدود شده بود.

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

موج دوم ریزش برف که اوایل بامداد روز چهارشنبه در محور کوهستانی کندوان آغاز شد همچنان ادامه دارد و مسوولان پلیس راه و راهداری منطقه از رانندگان و مسافران نوروزی خواستند با احتیاط رانندگی و سفر را مدیریت کنند.

هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی که با کاهش محسوس دما و بارش باران به نسبت شدید نیز همراه است، تداوم ناپایداری در مناطق کوهستانی و جلگه‌ای استان را تا اواخر وقت روز جمعه هفته جاری پیش بینی کرد.

سرگرد احمدی اظهارداشت: هم اکنون تردد در این محور کوهستانی جریان دارد و مشکلی خاصی وجود ندارد.

وی اظهارداشت: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

فرمانده پلیس راه کندوان ادامه داد : در زمان حاضر روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار خودرو از محور کندوان تردد می کنند که این رقم نیز در حال افزایش است.

سرگرد احمدی تصریح کرد : بر اساس آمار موجود شمار تردد خودروهای سفر نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بسیار افزایش داشته است.

برابر آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از زنان اجرای طرح ستاد خدمات سفرهای نوروزی تا مروز بیش از 10میلیون نفر مسافر و گردشگر از جاده های اصلی کندوان. هراز و فیروز کوه وارد مازندران شدند.

جاده چالوس- کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از این مسیر مربوط به حوزه جغرافیایی مازندران شهرستان چالوس است.

 
 
 

کد خبر: 1175508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =