هواشناسی تهران| هشدار مدیریت بحران نسبت به فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران  نسبت به فعالیت سامانه بارشی از ۶ تا هشتم فروردین ماه و وقوع برف و کولاک در نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب این استان هشدار داد.  

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی از ۶ تا هشتم فروردین ماه و وقوع برف و کولاک در نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب این استان هشدار داد.

هواشناسی تهران| آسمان پایتخت فردا نیمه ابری است

حامد یزدی مهر با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز یکشنبه، ۶ فروردین ماه تا روز سه شنبه هشتم فروردین ماه برای نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب استان تهران فعالیت سامانه بارشی مورد انتظار است.

این مسئول با بیان اینکه بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و برای ارتفاعات بالادست بارش برف، کولاک برف و مه و مناطق مستعد بارش تگرگ برای ۶ تا هشتم فروردین ماه پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: به کوهنوردان آماتور و حرفه ای توصیه می شود از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید و سفرهای نوروزی از مردم می خواهیم توصیه و هشدارهای صادره از سوی مدیریت بحران را جدی گرفته و از قرار گرفتن و در نواحی پر خطر پرهیز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =