کدام استان رکورددار عملیات امداد و نجات نوروز امسال بود؟

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر اعلام کرد که بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده از ٢٤ اسفند ١٤٠١ لغایت پنجم فروردین ۱۴۰۲، به ترتیب مربوط به استان‌های مازندران، اصفهان و فارس بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وحید سلیمی درباره اقدامات انجام شده در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲، اظهار کرد: از ٢٤ اسفند ١٤٠١ لغایت پنجم فروردین ۱۴۰۲، ٢٠٣٩ مورد عملیات و خدمات انجام شده است که از این تعداد ١٠٨١ مورد عملیات و خدمات جاده‌ای، ٨٥ مورد جوی، ٧٢ مورد کوهستانی و ١٩ مورد در محیط های آبی بوده است.

امدادرسانی به حدود ۱۱ هزار نفر در طرح نوروزی هلال‌احمر

وی با بیان اینکه در کل طی بازه زمانی یاد شده برای ۳۷ هزار و ۷۹۸ نفر امداد رسانی انجام شده است، ادامه داد: همچنین در این مدت به ٢٥٦٤ نفر اسکان اضطرای داده شده است و ٩١٥ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین ۱۵ هزار و ۵۵ نفر درمان در محل داشته‌اند و ۱۳۳ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

به گفته سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر، در بازه زمانی یاد شده ٢٠٨ مورد عملیات نجات فنی انجام شده است و برای ٢٥١ نفر عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح جاده ای انجام شده است.

سلیمی افزود که تست قند و فشارخون برای ۱۵ هزار و ۱۴۰ نفر از ٢٤ اسفند ١٤٠١ لغایت پنجم فروردین ۱۴۰۲ انجام شده است.

وی در پایان سخنان خود درباره بیشترین عملیات امداد و نجات انجام شده توسط سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز توضیح داد: به ترتیب استان‌های مازندران با ١٢٣ مورد، اصفهان با ١١٨ مورد و  فارس با ١٠٩ مورد بیشترین آمار عملیات امداد و نجات انجام شده در بازه زمانی یاد شده را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =