کشف بیش از ۳۵۰ کیلو گرم مواد مخدر

رئیس حوزه قضایی میرجاوه از کشف یک قبضه ار پی جی، سلاح، مهمات جنگی و بیش از ۳۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین اسحق میرزاده آبگرمی با اعلام این خبر گفت: در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در طول نوار مرزی میرجاوه به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، اداره اطلاعات و فراجا (هنگ مرزی و نیروهای انتظامی شهرستان میرجاوه) طی ۲ روز گذشته در ۳ عملیات بیش از ۳۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به همراه ۱ قبضه آر پی جی، ۱ قبضه کلت کمری و ۲خشاب جنگی از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد.

وزارت اطلاعات دست بزرگ‌ترین مافیای بین‌المللی مواد مخدر را خواند/ کشف ۴ تن مواد مخدر

وی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۱ متهم نیز دستگیر شده است ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به این مرجع قضایی معرفی شده است.

رئیس حوزه قضایی میرجاوه ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و فراجا در شهرستان میرجاوه بیان داشت: امنیت و ایجاد آرامش روانی مردم خط قرمز دستگاه قضایی و مامورین امنیتی است همواره نگاه ویژه‌ای به معضل ورود مواد مخدر و سلاح‌های غیرمجاز که با هدف اخلال در امنیت کشور توسط معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد، داشته اند و با کمک خداوند تاکنون با تعامل سازنده توانسته‌اند این دسیسه‌ها را ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =