آیزنکوت: اسرائیل در خطرناک ترین شرایط امنیتی خود قرار دارد

مقامات امنیتی فعلی و سابق رژیم صهیونستی در سخنانی درباره وضعیت امنیتی این رژیم در برهه پیش رو هشدار دادند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، گادی آیزنکوت رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در خطرناک ترین شرایط امنیتی خود از زمان جنگ اکتبر در سال ۱۹۷۳ قرار دارد، قدرت بازدارندگی ما در معرض خطر قرار گرفته است.

نگرانی اسرائیلی‌ها از آینده امنیتی و اقتصادی خود

وی با اشاره به تشدید اختلافات درون اراضی اشغالی به دلیل اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو، گفت: باید از هر فرصتی برای رسیدن به توافق استفاده کرد، چون هر گونه تشدید وضعیت درون جامعه اسرائیلی بسیار خطرناک است.

در همین رابطه، رئیس سرویس‌ امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک اذعان کرد که این رژیم در مرحله امنیتی بسیار حساس و پیچیده‌ای قرار دارد و سطح هشدارها نسبت به احتمال وقوع عملیات‌های ضدصهیونیستی بسیار زیاد و بی‌سابقه است.

روزنامه عبری زبان معاریو بیان کرد که رونین بار رئیس شاباک تاکید کرده که میزان هشدارها نسبت به احتمال وقوع عملیات‌های ضدصهیونیستی در ماه‌های اخیر به اوج رسیده است و "اسرائیل" اکنون در یک مرحله بسیار حساس و پیچیده قرار دارد.

بار تصریح کرد که به دشمنانمان توصیه می‌کنیم که قدرت ما را برای مقابله با خطرات و تهدیدات نیازمایند. او مدعی شده که رژیم صهیونیستی یک نظام امنیتی یکپارچه دارد که می‌داند چگونه با مشتی آهنین از اسرائیلی‌ها در برابر دشمنان دفاع کند.

وی اظهار داشت که شاباک با همکاری ارتش، موساد و پلیس به طور مداوم در تلاش برای خنثی کردن عملیات‌های ضدصهیونیستی هستند.

کد خبر: 1176369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =