امیر حیدری: یک نیروی زمینی جدید رونمایی خواهیم کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز با این الحاق و رونمایی، ملت بزرگوارمان با یک نیروی زمینی جدید و یک نیروی زمینی بروزشده روبرو خواهند شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در گفتگویی از الحاق و رونمایی تجهیزات جدید به نزاجا خبر داد.

معراج ۵۳۲؛ جدیدترین پهپاد انتحاری نیروی زمینی سپاه + عکس

وی افزود: در این آوردگاه تسلیحات جدید بروزشده است و می‌شود گفت که منطبق بر رده فناوری روز دنیاست که در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان و به دست دانشمندان داخلی کشورمان تهیه شد و به تسلیحات نیروی زمینی امروز الحاق خواهد شد.

امیر حیدری تصریح کرد: این تسلیحات منطبق بر رده فناوری روز دنیا که در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان و شرکت‌های دانش بنیان داخلی و جاهایی که طرف قرارداد نیروی زمینی هستند در داخل کشور یعنی تاکیدم بر داخل کشور است، تولید شدند و ما آنهارا به خدمت می‌گیریم و امروز  با فرمان فرمانده محترم کل ارتش به نیروی زمینی الحاق پیدا می‌کنند.

فرمانده نزاجا ادامه داد: بخش دیگر رونمایی از یک دسته از تسلیحات مخصوصی که اکثر آنها ابداع دانشمندان جوان نیروی زمینی ارتش است. این تجهیزات مبتنی بر خواست نیرو بوده است. یعنی نیروی زمینی سلاح و تجهیزات جدیدی را برای خودش تعریف کرده که باید یک ویژگی‌هایی داشته باشند که از جمله آنها دورزن و نقطه زن بودن این تجهیزات است.

وی گفت:  بخش سوم تسلیحاتی است که در نیروی زمینی وجود داشته، ولی فناوری‌های روز دنیا را توانستیم به این تسلیحات اضافه کنیم که بتوانیم در عرصه جنگ‌های آینده یک نیروی زمینی اثرگذار و بتوانیم بازدارندگی هم ایجاد کنیم.

امیر حیدری اظهار داشت: می‌شود گفت که امروز با این الحاق و رونمایی  ملت بزرگوارمان با یک نیروی زمینی جدید و یک نیروی زمینی بروزشده روبرو خواهد شند. یک نیروی زمینی که تسلیحاتی در خدمت می‌گیرد که این تسلیحات ضمن داشتن آن ویژگی‌ها، منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند و به طور قطع به یقین به توان رزمی و قدرت بازدارندگی نیروی زمینی  توان مضاعفی را اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =