امیرحیدری: نیروی زمینی ارتش پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هرگاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرزها حاضر شده و پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در همایش بزرگداشت مقام زن که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در اقدام تروریستی اخیر در کرمان اظهار داشت: صراط مستقیم، مسیری است که خداوند متعال به هر بنده‌ای توفیق قرارگرفتن در این مسیر را داد، آن بنده رستگار می‌شود. انبیاء و ائمه، همه برای این آمدند که بندگان را به صراط مستقیم هدایت کنند و امروز ولایت فقیه حجت و راهنمای ما به صراط مستقیم است که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

بیشتر بخوانید:

امیر حیدری: ۲ موشک جدید ‌در نیروی زمینی ارتش تا پایان سال رونمایی خواهد شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر عنوان کرد: روز مادر، فرصتی برای پاسداشت مقام شامخ مادر است و در این روز باید بیش از پیش به مقام والای مادر احترام گذاشت و قدردان زحمات این عزیزان بود.

وی با اشاره به مقابله نیروی زمینی ارتش با منافقین و اشرار در مرزهای کشور، گفت: بخشی از اقدامات نیروی زمینی، حفاظت و حراست از مرزهاست و هم‌اکنون یگان‌های مختلف نیروی زمینی در چهار گوشه کشور حضور دارند. هرگاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرزها حاضر شده و پاسخ رجزخوانی دشمن را داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: البته فعالیت‌های نیروی محوری ارتش، محدود به مسایل نظامی نیست و در مواقع مختلف نظیر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و همچنین شیوع بیماری کرونا، در خط مقدم کمک به مردم حضور داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =