آخرین وضعیت فعالیت سامانه همرسان دانشجویان/ ثبت‌نام در طرح محدودیت زمانی ندارد

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ضمن تشریح جزئیات فعالیت سامانه همرسان گفت: ثبت نام در این سامانه محدودیت زمانی ندارد.

حجت الاسلام مهدی فاطمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه بانک اطلاعاتی سامانه همرسان در حال تکمیل شدن است، اظهار کرد: به همین منظور از دانشگاه‌های مختلف تقاضا شده است تا اطلاعات دانشجویانی که به آنها مراجعه کرده و علاقمند به معرفی فرد مناسبی برای آنان بودند، در این سامانه ثبت شود. 

نادیده گرفتن معاونت دانشجویی وزارت علوم در سند ازدواج دانشگاهیان/دفاتر سلامت مسئولیتی برای رصد میزان موفقیت ازدواج ندارند

وی ادامه داد: همزمان با تکمیل اطلاعات دانشجویان در سامانه همرسان، مواردی برای معرفی نیز در حال انجام شدن است. در این راستا چندین خانم و آقا به یکدیگر معرفی شدند که به ازدواج منجر شده است. ما منتظر هستیم تا در زمان مناسب یا یکی از اعیاد مذهبی این آمار را رسانه‌ای کنیم.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری با تاکید بر اهمیت بانک اطلاعاتی در طرح «همرسان» عنوان کرد: هر چه بانک اطلاعاتی از دانشجویی گسترده‌تر و غنی‌تر باشد، خروجی این سامانه نیز مطلوب‌تر خواهد بود. البته ما امیدواریم که وضعیت این سامانه در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به گونه‌ای باشد که تعداد معرفی دانشجویان دختر و پسر به یکدیگر یا آمار ازدواج‌ها نسبت به نیمه اول سال جاری بیشتر باشد.

وی درباره بازه زمانی ثبت نام در سامانه «همرسان» مطرح کرد: هیچ محدودیت زمانی برای ثبت نام وجود ندارد. بنابراین دانشجویان هر زمان که بخواهند می‌توانند اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند. البته دانشجویان باید بدانند که در ابتدای امر دانشجویان ثبت نام اولیه کرده و سپس بر اساس اطلاعات وارد شده یک شخصیت شناسی اولیه از افراد صورت می‌گیرد. در نهایت سامانه هوشمند بر اساس نتایج این شخصیت شناسی، فرد مناسب را معرفی می‌کند.

حجت الاسلام فاطمی پور در پایان خاطرنشان کرد: با وجود این تفاسیر، ثبت نام اولیه در سامانه «همرسان» بسیار ساده است؛ اما وارد کردن اطلاعات در فرم‌ها مختلف یا پاسخ به سوالات روانشناسی متعدد کمی زمان نیاز دارد که معمولا بین ۲ تا ۳ جلسه خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، طرح همرسان برای ثبت نام جوانان دانشجو برای همسریابی در سامانه طراحی شده است. در این سامانه دختران دانشجو هم می‌توانند همسر آینده و در واقع خواستگار خود را انتخاب کنند. به این ترتیب دانشجویان علاقه‌مند به ازدواج به سایت همرسان مراجعه می‌کنند و بعد از اینکه فیلدهای اطلاعاتی مورد نظر سایت را پر کردند، سایت بر مبنای علاقه‌مندی آنها فردی را به عنوان گزینه ازدواج به آنها معرفی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدب IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
      0 0
      خوبه