سیاه‌چاله سریال پُرستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی / محبوبیت بازیگران به کمک فیلم خواهد آمد؟

سیاه‌چاله سریال پر ستاره کمدی این روزهای شبکه نمایش خانگی است که پخش آن از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، تماشای سریال کمدی از گذشته یکی از تفریح‌های جذاب برای مردم بوده است. زمانی نه چندان دور سریال‌های کمدی ایرانی این ویژگی را داشتند که خیابان‌ها را خلوت کنند تا همه مردم رأس یک ساعت معین خود را به خانه رسانده و سریال مورد علاقه‌شان را تماشا کنند. اما آن دوران طلایی تلویزیون در ساخت سریال‌های جذاب دیگر تمام شده و کمتر سریالی ایرانی کمدی این توانایی را دارد که مخاطب را به خود جذب کند.

انتقاد اکبر عبدی از تبلیغات فیلم فسیل + فیلم

با این وجود اما شبکه نمایش خانگی سعی کرده تا این خلا را پر کند و دست به ساخت سریال‌هایی در این ژانر زده است. سیاه‌چاله جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی است که پخش آن از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

این سریال محصول سال ۱۴۰۱ بوده و به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید خانی ساخته شده است. سریال سیاه چاله دومین تجربه کارگردانی نمازی در زمینه تولید یک سریال است، او که پیش از این نیز سریال‌های خود در شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیمای ایران نیز منتشر کرده  بود، مدتی است که از این مرحله فاصله گرفته و سریال جدیدی را برای تلویزیون کارگردانی نمی‌کند و ترجیح داده که فیلم و سریال‌های خود را در سینما و شبکه نمایش خانگی منتشر کند. حسین نمازی که اکثر ساخته‌هایش در ژانر کمدی و عاشقانه نیز بوده است سال گذشته با فیلم سینمایی شادروان توانست فروش خوبی را در گیشه سینمای ایران نیز به دست آورد.

سیاه‌چاله

حال پس از انتشار آخرین ساخته خود در سینما و استقبال خوب تماشاگران از فیلم شادروان، حسین نمازی اولین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی را وارد بازار کرده  که انتظار می‌رود همانند دیگر ساخته های این کارگردان با استقبال خوب تماشاگران نیز مواجه شود. حسین نمازی در رزومه کاری خود فیلم و سریال‌های اندکی را کارگردانی کرده است اما در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی جوایز متعددی نیز به دست آورده است. یکی از ویژگی های فیلم و سریال های این کارگردان این است در تمامی ساخته هایش از فیلمنامه کس دیگری استفاده نکرده و همیشه نگارش فیلمنامه را خود او بر عهده داشته است که این را می‌توان یکی از ویژگی‌های خوب این کارگردان دانست.

بازیگران سریال سیاه چاله

در سریال جدید سیاه‌چاله سعی شده از بازیگرانی استفاده شود که همگی در ژانر کمدی فعالیت‌های زیادی را داشته و نزد مخاطب دارای محبوبیت بیشماری نیز باشند. البته حسین نمازی همیشه در فیلم و سریال‌های خود از هنرپیشگان مطرح سینما و تلویزیون استفاده کرده است و در فیلم و سریال‌های او بازیگران تازه‌کار و جویای نام کمتر به چشم می‌آید و یکی از دلایل موفقیت ساخته‌های او را می‌توان استفاده از بازیگران مجرب و حرفه‌ای سینما نام برد.

سیاه‌چاله

در این سریال بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، مهران احمدی، بهرنگ علوی، هدایت هاشمی، عباس جمشیدی‌فر، شهره سلطانی، ژاله صامتی، مجید نوروزی و غلامرضا نیکخواه به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

خلاصه داستان

سریال کمدی سیاه چاله، داستان یا روایت یک خانوده است، که ماجرا آن‌ها از خط لوله نفت، در یک خانه قدیمی شروع می‌شود. اعضای خانه وقتی متوجه می‌شوند، که لوله نفت اصلی از زیرزمین خانه شان رد می‌شود، تصمیم به فروش و درآمدزایی از طریق نفت می‌کنند.

تاریخ پخش سریال سیاه چاله

سیاه چاله جدیدترین ساخته حسین نمازی در شبکه نمایش خانگی قرار است که از تاریخ ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و هر هفته روزهای جمعه ساعت ۱۲ قسمت جدید این مجموعه نیز منتشر خواهد شد.

حال باید دید سریال پر ستاره کمدی و جدید حسین نمازی که به عنوان اولین محصول شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ منتشر شده مورد استقبال تماشاگران نیز قرار خواهد گرفت یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 1
      سلام خدمت شما سازندگان محترم سریال سیاه چاله من از سریال سیاه چاله خوشم اومد و دوست داشتم ولی خیلی دوست دارم بدونم که آقای بهرنگ علوی به ایران برمی‌گردن