عاملان شهادت شهید هادی دستگیر شدند

سروان مهدی هادی یکی از مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، صبح امروز مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهر زنجان با قاچاقچیانی که قصد قاچاق مقادیر زیادی مشروبات الکلی را داشتند درگیر شدند که متأسفانه در این درگیری سروان "مهدی هادی" بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با وی مجروح شد و علی‌رغم انتقال وی به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهادت رئیس ادارۀ مبارزه با موادمخدر مرزبانی هرمزگان در درگیری مسلحانه

سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت شهید مهدی هادی با اعلام این خبر اظهار داشت: بامداد امروز مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت زنی  در مسیر جاده زنجان ـ تبریز یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق  را متوقف کردند.

وی افزود: سروان "مهدی هادی" از مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین بررسی خودرو قاچاق با قاچاقچیان درگیر و به جهت شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: قاچاقچیان که مذبوحانه بعد از جنایت خود  پا به فرار گذاشته بودند  بعد از تعقیب و گریز مأموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

وی عنوان کرد: دراین رابطه دو دستگاه خودرو، حامل مقادیری زیاد کالای ممنوعه توقیف و تعداد سه نفرمتهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

پیام تسلیت سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان

انالله و انا الیه راجعون

شهادت قبای سرخ دلاور مردانی است که  جان شیرین خود را در طبق اخلاص تقدیم حق تعالی می‌کنند و مصداق آیه شریفه قرآن "یاری کنندگان دین خدا هستند در زمین " و چه زیبا است این خلعت آسمانی در قامت  مردان انتظامی. گویا بر ضمیر باور این مردان بزرگ  همین بس که نوشته است: شهادت آرزوی ما است، لقائی که در تعبیر رسول‌الله (ص) " اشرف الموت قتل الشهاده" می‌باشد.

شهیدی دیگر از سبزپوشان انتظامی که در راه دفاع از حریم امنیت و اقتصاد کشور با قاچاقچیان درگیر شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبر شهادت سروان "مهدی هادی" از مجموعه خدوم پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان که بامداد امروز حین توقیف کالای قاچاق با قاچاقچیان درگیر شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد، کام همه ما را تلخ و موجبات ناراحتی همه همکاران و همشهریان گردید. بنده شهادت این پلیس خدوم را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین خانواده داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از ایزد منان برای این شهید گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان زنجان
سرتیپ دوم ستاد محمد طراقیه

انتهای پیام/

کد خبر: 1180743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      0 0
      روخشون شاد
    • یگانه IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      0 0
      روحشان شاد یادشان گرامی